stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 433412
  • 21 فروردین 1401 - 12:03
0

رکورد تولید کک خشک در ذوب‌آهن اصفهان شکسته شد

رکورد تولید کک خشک در ذوب‌آهن اصفهان شکسته شد
اصفهان_ کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی ذوب‌آهن اصفهان با ثبت تولید یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۲ تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقاء دادند.
قلم | qalamna.ir :

کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی ذوب‌آهن اصفهان با ثبت تولید یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۲ تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقاء دادند.

کارکنان مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی ذوب‌آهن اصفهان با کمک همکاران در دیگر مدیریت‌های شرکت در سال ۱۴۰۰ که با نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده بود، توانستند علیرغم وجود موانع زیادی از قبیل محدودیت تامین آب، تامین مواد اولیه و قطعات ناشی از تحریم های ظالمانه، وجود بیماری کرونا و … با ثبت تولید یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۲ تن کک خشک رکورد تولید این محصول را ارتقاء دهند.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیائی شرکت با اعلام این خبر، گفت: برنامه تولید کک خشک در سال ۱۴۰۰ به مقدار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تعریف شده بود و همچنین رکورد قبلی تولید کک مربوط به سال ۱۳۹۸ به مقدار یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۶۸۵ تن بود که با ثبت این رکورد مقدار ۹۳۷۷ تن به رکورد قبلی اضافه شد و ۲۳ هزار و ۶۲ تن نیز بیشتر از برنامه تولید، کک خشک تولید شد.

 به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، محمدعلی علایی افزود: این مهم نشان از بلوغ کاری، مسئولیت پذیری و تبلور همکاری و کار تیمی است که نتیجه آن غرور و سربلندی برای کارکنان بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی و دیگر همکاران در ذوب‌آهن اصفهان است.

وی افزود: به دلیل عدم توازن تولید و مصرف زغال‌سنگ در کشور و عدم سرمایه‌گذاری در معادن زغال سنگ، تامین زغال به یکی از چالش‌های بسیار جدی در ذوب آهن اصفهان شده تبدیل شده است، به همین دلیل در شروع سال ۱۴۰۱ مجبور به کاهش تولید از این بابت شدیم که امیدواریم با کمک مسئولین کارخانه و کشور بتوانیم پس از تامین زغال، کاهش تولید را جبران و رکورد های بالاتری را کسب کنیم.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.