stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 433924
  • 24 فروردین 1401 - 9:21
2
سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک:

برای رسیدن به توسعه شهری باید از استارتاپ ها در مدیریت شهری استفاده شود

برای رسیدن به توسعه شهری باید از استارتاپ ها در مدیریت شهری استفاده شود
مرکزی_ قلمنا_ سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: امروزه مدیریت شهری بدون اتکا به کمک‌های علمی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها نمی‌تواند دستاورد مناسبی براساس استانداردهای جهانی داشته باشد، برای رسیدن به توسعه شهری باید با پر رنگ تر کردن حضور اقتصادی و علمی استارتاپ ها در مدیریت شهری، سهم خود را در تحقق شعار سال ایفا کنیم.
قلم | qalamna.ir :

عباس خسروانی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام تولید دانش‌بنیان و اشغال‌آفرین لازم است تا شهرداری و شورا موضوع استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حل مسئله‌های شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: در سال جاری باید در شورا و شهرداری زمینه همکاری‌های دو جانبه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف شهری فراهم شود و ریل گذاری‌های لازم برای تسهیل در توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری صورت گیرد تا با صورت‌بندی زنجیره‌ای از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، حول نیازمندی‌ها و مسئله‌های شهرداری، شاهد سرعت بخشی به پیشرفت شهری باشیم.

خسروانی ادامه داد: حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به نقش آفرینی در آن بپردازند و با خلاقیت و نوآوری و افزایش کیفیت خدمات، به شهر به عنوان یک سیستم زنده جان تازه ببخشند.

وی در پایان یادآور شد: توجه به مقوله شهر هوشمند و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در حل مسئله‌های شهر اراک از جمله در حوزه پسماند و بازیافت زباله، ترافیک شهری، ایمنی و مدیریت بحران، آبیاری فضای سبز، کنترل پروژه‌های عمرانی و حوزه‌های مالی و حسابداری در مدیریت شهری اراک یک ضرورت است که سال جاری فرصت خوبی برای توجه ویژه به این است.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.