stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 434404
  • 26 فروردین 1401 - 21:08
1

خبرهایی کوتاه از ورزش کرمانشاه

خبرهایی کوتاه از ورزش کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا - دعوت سه ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی تکواندو دختران و پسران ایران و حضور فوتبالیست ناشنوای استان در اردوی تیم ملی، عناوین مهمترین خبرهای ورزشی کرمانشاه در بیست و ششمین روز فروردین ۱۴۰۱ است.
قلم | qalamna.ir :

اسامی دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان ایران اعلام شد که در میان آن ها نام ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن به چشم می خورد.

بر این اساس در بخش بانوان کوثر اساسه و در بخش آقایان هم علی خوش روش و آرین سلیمی به اردوی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات انتخابی دعوت شده اند.

براساس اعلام مسئولان فدراسیون تکواندو، رقابتهای انتخابی گروه بانوان ۲۹ فروردین در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین و رقابت های بخش مردان ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه در خانه تکواندو برگزار می شود.

حضور ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان

نهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در حالی چند روزی است آغاز شده که یک ورزشکار کرمانشاهی نیز در این اردو تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کند.

شاهین برزگر تنها فوتبالیست کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران است که باید تا پایان فروردین تمرینات خود را در اردو دنبال کند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران خود را برای بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان که اردیبهشت ماه در کاشیاس دو سول برزیل برگزار می شود، آماده می کنند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.