stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 434475
  • 25 فروردین 1401 - 11:00
2
مرتضوی:

روند فعلی جذب معلم خشت کج است/ نگاه برخوردار به اصفهان تغییر یابد

روند فعلی جذب معلم خشت کج است/ نگاه برخوردار به اصفهان تغییر یابد
اصفهان_ استاندار اصفهان گفت:یکی از خشت‌های کج فعلی نوع جذب معلم است که اگر این مشکل حل شود بار بزرگی از دوش دولت برداشته می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سید رضا مرتضوی صبح پنجشنبه در صد و پنجاه و هفتمین شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین و فرهنگی‌ترین شورای استان شورای آموزش و پرورش است که می‌تواند مشکلات استان را در بلند مدت حل کند.

وی افزود: سه حوزه اصلی آموزش پرورش محتوا، نیروی انسانی و فضای آموزشی باید مورد توجه باشد، وضعیت مدارس تعریفی ندارد، مدارس سنگی و خطر آفرین زیادی در اصفهان وجود دارد.

استاندار اصفهان ادامه داد: در بحث نیروی انسانی بیش از ۲۱ هزار کمبود داریم که با بازنشسته‌های امسال ۲۸ هزار نفر می‌شود، یکی از خشت‌های کج الان این نوع جذب معلم است و اگر این مشکل را حل کنیم بار بزرگی از دوش دولت در آینده برداشتیم.

وی اضافه کرد: در حوزه خیرین مدرسه ساز باید همکاری انجام شود و خیلی از مدارس یک کمک کوچک برای آماده سازی نهایی می‌خواهد که باید توجه شود.

مرتضوی تصریح کرد: معلم با سیاست‌های فعلی به سمت کارهایی می‌رود که در شأن آن نیست، معلم الگوی نسل آینده است و اگر به آن توجه نشود در آینده به مشکل می‌خوریم.

وی ابراز داشت: پسرفت‌های جدی در استان اصفهان شکل گرفته و باید به کمک وزیر آموزش و پرورش این نگاه را تغییر دهد تا این نگاه اشتباه در دولت جدید شکل نگیرد.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.