stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 435114
  • 30 فروردین 1401 - 2:56
3

صعود دست نیافتنی شد/ موتور سپاهان دیر به کار افتاد

صعود دست نیافتنی شد/ موتور سپاهان دیر به کار افتاد
اصفهان_ رقابت تیم‌های سپاهان ایران و التعاون عربستان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
قلم | qalamna.ir :

تیم‌های سپاهان و التعاون عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد سه شنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که این رقابت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان که بعد از شکست سه گله مقابل التعاون راهی جز پیروزی برای صعود نداشت کار را بهتر آغاز کرد و موفق شد با حفظ مالکیت توپ حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه نماینده عربستان ایجاد کند.

سمت مقابل با جلو رفتن دقایق به بازی خود مسلط‌تر شد و موفق به ایجاد و طراحی حملاتی از سمت راست و چپ دفاع سپاهان شد و آرام آرام به دروازه طلایی پوشان نزدیک تر شد.

در سمت مقابل این سپاهان بود که اولین فرصت جدی بازی را ایجاد کرد اما ضربه شهباززاده در موقعیت تک به تک بعد از برخورد به تیرک به بیرون رفت.

بعد از این حرکت دفاع سپاهان در یکی دو حمله حریف آسیب پذیر نشان داد و از سمت دیگر ضد حملات تند التعاون فرصت‌هایی برای این تیم ایجاد کرد اما هیچکدام از این حرکات راه به جایی نبرد تا سپاهان به بازی هجومی و مالکانه خود ادامه دهد.

در پایان این نیمه سپاهان این فرصت را داشت تا با حسینی به گل برتری برسد اما خطای بازیکن التعاون علاوه بر خراب کردن موقعیت سپاهان حسینی را هم مصدوم کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

اما نیمه دوم با حمله ناگهانی التعاون آغاز شد و سپاهان که در بازی گذشته در همین دقایق گل دریافت کرده بود در موقعیتی مشابه با ضربه از بیرون محوطه دروازه خود را باز شده دید.

نویدکیا که حالا چیزی برای از دست دادن نداشت جهانی، سلمانی و مغانلو را به بازی آورد تا با شور آنها بتواند ورق بازی را برگرداند موضوعی که اتفاق هم افتاد و مغانلو سرانجام در دقیقه ۶۵ روی پاس جهانی دروازه التعاون را باز کرد.

بعد از این گل حملات سپاهان چند برابر شد و حتی یک شوت مغانلو به تیر دروازه التعاون برخورد کرد اما در نهایت طلایی پوشان با بدشانسی به تساوی رضایت دادند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.