stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 435715
  • 02 اردیبهشت 1401 - 12:58
4

مهلت یک ماهه برای جمع آوری سگ‌های ولگرد در ماهشهر

مهلت یک ماهه برای جمع آوری سگ‌های ولگرد در ماهشهر
خوزستان - فرماندار بندر ماهشهر: با تعیین ضرب الاجل یک ماهه شهرداری‌ مهلت دارد برای جمع آوری سگ‌های مزاحم، خطرناک و ولگرد اقدام کند.
قلم | qalamna.ir :

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در نخستین نشست شورای سلامت شهرستان برای شهرداری‌ها ماموریت‌هایی تعیین شد که باید آن‌ها را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی ادامه‌ داد: یکی از این ماموریت ها، انجام اقدامات کاربردی برای جمع آوری سگ‌های مزاحم، خطرناک و ولگرد است که برای آن مهلت یکماه تعیین شد.

فرماندار ماهشهر با تاکید بر اینکه در پایان این مهلت، عملکرد شهرداری‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: در صورتی که نسبت به انجام وظایف تعیین شده اقدام موثری را انجام نداده باشند، فرمانداری اقدام قضایی را برای برخورد با شهرداری‌ها درپیش خواهد گرفت.

بندری جمع آوری سگ‌های ولگرد را مطالبه بحق مردم خواند و بر حفظ این مطالبه از مسوولان تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات موثر در این زمینه نیازمند همکاری شهروندان است.

وی تصریح‌ کرد: اصلی‌ترین دلیل حضور و افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد، مزاحم و خطرناک را وجود مواد غذایی در کیسه‌های زباله منازل و رستوران‌ها است.

فرماندار شهرستان ماهشهر از شهروندان خواست از قراردادن زباله‌های خود بخصوص پسماند‌های حاوی مواد غذایی در پیاده‌روها، معابر و اماکن عمومی خودداری کنند گفت: شهروندان باید در ساعات اعلام شده، زباله‌ها را در سطل‌های تعیین شده از سوی شهرداری‌ها قرار دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.