stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 436805
  • 11 اردیبهشت 1401 - 15:32
5

محمدرضا جعفری مسئول کمیته همگانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس شد

محمدرضا جعفری مسئول کمیته همگانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس شد
فارس_ طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس، محمدرضا جعفری به سمت مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس منصوب شد.
قلم | qalamna.ir :

حمید آزرمی در این حکم محمد رضا جعفری را به مدت چهار سال به مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان استان منصوب نمود.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: در راستای ترویج نشاط و توسعه ورزش و سلامتی در بین عزیزان نابینا و کم‌بینا اهتمام کمیته همگانی ورزش‌های نابینایان و کم بینایان توسعه ورزش برای عموم نابینایان و کم بینایان استان فارس می‌باشد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در راستای اهمیت ورزش همگانی و سلامتی برای آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچنین استفاده از تمام ظرفیت جمعیت زیاد عزیزان نابینا و کم بینایان خود را برای حضور و تشویق عزیزان نابینا و کم بینا کمیته همگانی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا علاوه بر ترویج ورزش و سلامتی با توجه به توانمندی‌ و استعدادهای نابینایان و کم بینایان استان فارس نفراتی را جهت معرفی به تیم های ملی و مسابقات قهرمانی کشور و عرصه‌های بین المللی معرفی نماید.

مسئول کمیته همگانی ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه گفت: ضمن درخواست از دستگاه‌های اجرایی ، مراکز آموزشی و تفریحی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود قصد مشارکت و همکاری با هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس را دارند میتوانند جهت همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های خود با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ روابط عمومی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان تماس حاصل نمایند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.