stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 439082
  • 08 خرداد 1401 - 20:51
8

درخشش پله‌نوردان نابینا و کم‌بینا هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان فارس در کشور

درخشش پله‌نوردان نابینا و کم‌بینا هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان فارس در کشور
فارس_ محمدرضا جعفری، مسئول کمیته ورزش های همگانی استان فارس گفت: افتخار آفرینی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در مسابقات کشوری پله‌نوردی جام رمضان رقم خورد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا جعفری گفت: در رده سنی بالای ۲۰ سال کلاس B11 خانم پریسا عالی با ۷۸ پله نائب قهرمان و در همین کلاس خانم مرجان دلخوش با ۷۳ پله مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

مسئول کمیته ورزش‌های همگانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس در ادامه افزود: خانم الهام دلخوش در رده سنی بالای ۲۰ سال در کلاس B12 و B13 مقام اول کشور را با ۱۰۴ پله و خانم فاطمه جعفری در رده سنی بالای ۴۰ در کلاس B11 مقام اول کشور کسب نمودند.

محمدرضا جعفری در ادامه افزود: ۶۰ ورزشکار نابینا از فارس در این رقابت ها شرکت کردند که چهار نفر از عزیزان حائز مقام کشوری و افتخار آفرین شدند و برگ زرین دیگر برای ورزش فارس رقم خورد.

وی افزود با توجه به نگاه توسعه ورزش همگانی نابینایان و کم‌یینایان استان فارس و گسترش سلامتی ، نشاط و امید در بین عزیزان و خانواده ها اهتمام هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس توسعه همگانی و عمومی در کنار ورزش‌های قهرمانی است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.