stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 440148
  • 22 خرداد 1401 - 14:52
0

۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز در آبادان دستگیر شدند

۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز در آبادان دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سرهنگ حسین زلقی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود مجرمان در آبادان اجرا شد.

وی به شناسایی و دستگیر  ۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز در آبادان اشاره کرد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، تعداد ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری و ۶۰۰ عدد انواع فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌کند.

دستگیری عاملان تیراندازی به درب منازل و سارقان زورگیر تلفن همراه در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری عاملان تیراندازی به درب منازل و سارقان زورگیر تلفن همراه، همراه با کشف سلاح و مهمات در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه و تیراندازی به درب منازل در سطح شهرستان بلافاصله شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ذوالفقاری و ۱۱ ولیعصر(عج) آبادان با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند سه متهم حرفه‌ای سابقه‌دار که در این زمینه فعالیت داشتند را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از محل اختفای متهمان، ۲ قبضه سلاح جنگی شامل( یک قبضه کلانشینکف و یک قبضه کلت کمری)  ۲۱ عدد فشنگ ،۲ تیغه خشاب ،۲قبضه سلاح سرد قمه ،۲ دستگاه گوشی اندروید مسروقه، و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس به ۲ فقره تیراندازی به درب منازل ،یک فقره در مراسمات، هشت فقره سرقت تلفن همراه (که از این تعداد ۲فقره با تهدید سلاح گرم و سرد بوده) معترف شدند گفت: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه حضوری با مالباختگان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.