stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 442708
  • 27 تیر 1401 - 18:52
2
عضو فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس:

نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی می‌تواند برای جوانان الگوسازی کند

نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی می‌تواند برای جوانان الگوسازی کند
خوزستان - عضو فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی چهرهءهای مفاخر فرهنگی را سرمایه‌های فرهنگی کشور دانست و گفت: نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی در فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ موثر است. اگر این فرهنگ‌سازی را توسعه بدهیم، می‌توانیم این مفاخر را با تجربیات گرانبها به نسل جوان معرفی کنیم تا به عنوان یک الگو از آن‌ها استفاده کنند.
قلم | qalamna.ir :

سید محمد مولوی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نخستین نکوداشت چهره‌های مفاخر میراث‌فرهنگی که از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: نخستین نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی که از سوی مهندس ضرغامی در حوزه میراث‌فرهنگی برگزار شد، هم می‌تواند در فرهنگ سازی و گسترش فرهنگ موثر باشد و هم در ارتقای جایگاه مفاخر و معرفی آن‌ها در سطح کشور تاثیر بسزایی دارد.

او با بیان اینکه این اقدام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قدردانی از فعالیت‌ها و زحمات این چهره‌ها تاثیر بسزایی دارد، افزود: اگر این فرهنگ‌سازی را توسعه بدهیم، می‌توانیم این مفاخره با تجربیات گرانبها را به نسل جوان معرفی کنیم تا به عنوان یک الگو از آن‌ها استفاده کنند.

عضو فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع آنقدر اهمیت دارد که توجه به نیروی انسانی و منابع انسانی در حوزه فرهنگ را ضروری کرده است.

مولوی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه‌های خود حفظ و نگهداری کنیم، گفت: سرمایه‌های فرهنگی ما همان مفاخر ما هستند.

نخستین نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی ایران عصر روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن همایش‌های این وزارتخانه برگزار شد.

محمدرضا اولیا، عبدالله جبل‌آملی، حمیده چوبک، علی‌اکبر سعیدی، محمدحسن سمسار، محمدرحیم صراف، زنده‌یاد باقر آیت‌الله‌زاده شیرازی، فائق توحیدی، رجبعلی لباف خانیکی، مهدی مجابی، محمدحسن محب‌علی و محمد میرشکرایی ۱۲ پیشکسوتی بودند که در این آیبن مورد تجلیل قرار گرفتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.