stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 445545
  • 01 شهریور 1401 - 18:43
2

کسب مدال طلا و برنز المپیاد فناوری نانو توسط دانش‌آموزان خوزستانی

کسب مدال طلا و برنز المپیاد فناوری نانو توسط دانش‌آموزان خوزستانی
خوزستان - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دو تن از دانش‌آموزان خوزستانی موفق شدند در المپیاد کشوری فناوری نانو به مدال طلا و برنز دست پیدا کنند.
قلم | qalamna.ir :

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: هانیه ابهری و محمد مهدی جعفری‌زاده دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان فرزانگان و طلایه‌داران از شهرستان اهواز موفق به کسب مدال طلا و برنز کشوری در المپیاد فناوری نانو شدند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از دانش‌آموزان نخبه خوزستانی گفت: علم نانو کاربردهای فراوانی در پزشکی، کشاورزی و صنعت دارد و با اینکه ایران چندین سال است که به صورت حرفه‌ای وارد این حوزه شده است اما جزو ۵ کشور اول در حوزه نانوفناوری محسوب می‌شود.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه پژوهشسرای فارابی ناحیه یک اهواز تنها پژوهشسرا در استان خوزستان است که در حوزه‌ی نانوفناوری دانش‌آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهد، ادامه داد: در پژوهشسرای فارابی سالانه برای بیش از یکهزار دانش آموز کارگاه آموزشی برگزار می‌شود. البته در دوران کرونا این کارگاه‌ها به صورت مجازی بود که از امسال به شکل حضوری درآمده است.

وی همچنین یادآور شد: آزمایشگاه نانو پژوهشسرای فارابی چندین سال است که به عنوان آزمایشگاه برتر کشور در حوزه نانو معرفی می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.