stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 447057
  • 20 شهریور 1401 - 19:26
2

بازگشت بی‌سروصدای پارازیت‌های مخرب

بازگشت بی‌سروصدای پارازیت‌های مخرب
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: به نوشته روزنامه  آرمان‌ ملی در شرایطی که ذهن مردم به سمت محدودیت‌های اینترنت و طرح صیانت از فضای مجازی معطوف شده، پارازیت‌ها برروی گیرندگان ماهواره‌ای، مجددا و در سکوت مسئولان افزایش پیدا کرده است.
در این گزارش به این مساله که کمتر فردی به آثار مخرب این پارازیت‌ها برروی سلامت جسم توجه دارد، انتقاد شده و آمده است: در حالی‌که این پارازیت‌ها برای برنامه‌های غیراخلاقی و سیاسی است، اما هر کدام از این شبکه‌ها ده‌ها پلتفرم و کانال اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی دارند و دیگر کمتر کسی تمرکزی بر دستگاه‌های ماهواره‌ای دارد. در این میان، فقط عوارض پارازیت‌هاست که بر جسم شهروندان به یادگار می‌ماند.
در ادامه گزارش نقل‌قولی از یکی از معاون‌‌های وزارت بهداشت در دولت روحانی که بر سرطان‌زایی پارازیت‌ها مهر تایید زده آورده شده است: ملک زاده، معاون وقت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است: از آنجا که در ابتدا اطلاعات کاملی از سرطان زایی پارازیت ها نداشتیم، اظهار نظر نمی کردیم اما مطالعات اولیه اخیر نشانگر آن است که این امواج و پارازیت ها عوارض دارند و در ابتلا به سرطان موثرند. علاوه بر این که امواج و پارازیت ها ممکن است باعث ایجاد سرطان شوند، می توانند عوارض دیگری هم برای سلامتی داشته باشد. در کنار پارازیت ها و امواج، گرد و غبارها و ریزگردهایی که از کشور عراق می آید، نیز از عواملی هستند که در ابتلا به سرطان نقش دارند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.