stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 447291
  • 23 شهریور 1401 - 19:25
1

اعتراض به تداوم حبس و وضعیت سلامتی تاجزاده

اعتراض به تداوم حبس و وضعیت سلامتی تاجزاده
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در جلسه دفتر سیاسی این حزب، با انتقاد از تداوم بازداشت غیرقانونی مصطفی تاجزاده در خصوص سلامتی این فعال اصلاح‌طلب به دلیل مشکلات قلبی اخیر ایشان و ضرورت رعایت مراقبت های لازم بعد از آنژیو گرافی ابراز نگرانی کرد. وی همچنین ذر توییتی نوشت:  ‏طبق تشخیص پزشکان ‎#مصطفی_تاجزاده بعد از آنژیوگرافی و گذاشتن استنت تا شش ماه نیاز به مراقبت های ویژه دارد و طبعا این امکان در زندان برای او فراهم نیست؟ چگونه او را با این وضعیت خطرناک به زندان برگرداندید؟

گزارش فخرالسادات محتشمی پور از وضعیت همسرش (سه شنبه ۲۲ شهریورماه)
بی تابی بی خبری از همسرجان مرا به سوی اوین کشاند به قصد دیدار دادیار ناظر زندان اما ایشان نبود. با معاونش روز قبل هم صحبت کرده و شرایط همسرجان و موضوع عدم‌تحمل شرایط زندان،به گفته پزشکشان، را مطرح کرده بودم. مجددا موضوع را یادآور شدم. گفت که من تلاشم را کرده ام اما قاضی صلواتی گفته بگذارید یک نفر تصمیم بگیرد! گفتم ایشان که دیروز به وکیل آقای تاجزاده گفته من حکم را داده ام و به نوعی از خود سلب مسئولیت کرده. ضابطین سپاه هم قصد رهایی آقای تاجزاده را که گویی به سختی به دستش آورده‌اند، ندارند. مسئولین محترم هم که عتبات عالیات تشریف دارند برای بهره مندی از فیوضات این ایام. تکلیف بیمار نیازمند مراقبت های پس از این عمل مهم چیست؟ و‌ تکلیف خانواده نگران و‌ مضطربش؟ قرار شد در این زمینه نامه ای به دادستان بنویسم‌که نوشتم. درخواست ملاقات هم دادم تا حضوری از احوال همسرم در دوره نقاهت دربند سپاه مطلع شوم گفتند امروز میسر نیست.بلافاصله درخواست تماس تلفنی دادم تا بتوانم به هرحال خبری از پشت میله ها برای فرزندان دلنگرانم داشته باشم. خوشبختانه چند دقیقه بعد توانستم صدای گرم همسرجان را بشنوم خیلی تلگرافی گزارش حال داد:
حالم‌خوب است. دیروز ظهر مرا به سلولی که قبل از بیمارستان بودم‌ بردند و‌عصر به محلی که به آن سوئیت می گویند منتقل کردند. دوکتاب از مجموع کتابهایی که برایم آوردی به من دادند و‌از روزنامه و‌قلم‌ و‌کاغذ کماکان خبری نیست. ملحفه و وسایل اولیه ندارم و‌لی هواخوری ممکن هست. پزشک دوالف مرا ویزیت و‌اظهار خرسندی از عمل قلب کرده.
معلوم شد یکی از داروها از مجموع داروهایی که پزشک عزیز نسخه کرده کم است و‌ حالا من دلشوره گرفته ام که نکند داروی اصلی قلب باشد و‌ تاخیر در تهیه آن کار دست همه بدهد.موضوع را به دادیار ناظر زندان گفتم و‌از ایشان خواهش کردم‌حالا که بازجوها در آزادی همسر عزیزم تأخیر و‌در انتقال او به بند عمومی لجوجانه اهمال می کنند و دست ما هم برای مراقبت همه جانبه ایشان کوتاه است، حتما به دوالف برود و از نزدیک نظارت لازم بر عزیزدل ما و‌ زندانبانانش داشته باشد و‌اقدام به رفع کمبودها کند.
نمی دانم با توجه به دست تنهایی و‌حجم اشتغالات به این مهم پرداخته یا خیر. من کپی شرح حال بیمار را به او دادم تا فورا برای دادستان بفرستد و‌گفتم‌اصل مدارک پزشکی توسط تیم‌حفاظتی به دست مسئولان دوالف رسیده و‌در ضمن از رفتار خوب و انسانی آن ها هم تشکر کردم. با دفتر آقای اژه ای هم صحبت کردم و کپی شرح حال را با واسطه برایشان فرستادم. و همسرجان را سپردم به خدایش.

واکنش‌های توییتری
سید مصطفی تاجزاده را دو روز بعد از عمل قلب به انفرادی برگرداندند!

✍ ?ali❤️??علی
☘ ‏آقای ‎#جمهوری_اسلامی جای امثال آقای ‎#مصطفی_تاجزاده، آقای ‎#محمود_محمودیان و کسانی معتمد مردم هستند، زندان نیست! برای حفظ آبروی خویش حتی اگر تصمیم به محدود سازی آنها دارید ‎#نامحسوس عمل کنید و از آنها مراقبت ویژه کنید، وگرنه فرق شما با ……….در چیست!؟

✍ Roozbeh.bi yaghin
☘ ‏مصطفی تاجزاده بودن،نرگس محمدی، فرهادمیثمی و مهدی محمودیان بودن و… درکل برفراز سه‌تیغ مقاومت ایستادن، آسایش و سلامت خودرا درپای آرمانها و مطالبات فرافردی فروختن و چهره بر تازیانه‌های باد و طوفان ساییدن و خم بر ابرو نیاوردن، نه کار هرکسیست که چارچوب اتاقش را بیشتر از آزادی دوست دارد

✍ Mirza
☘ ‌در پرونده فساد ۹۲ هزار میلیاردی حتی یکنفر دستگیر و یا از کار برکنار نشد، اما آقای تاجزاده مستقیم از تخت عمل به بازداشتگاه منتقل می‌شود. علت خشکی رودخانه  و دریاچه ها هم ظلم و فساد …..نیست، بی حجابیه.

✍ Mehdi_sardiny
☘ ‏ای زاهد خرقه پوش تا کی
با عاشق خسته دل کنی جنگ
سعدی
جایگاه ناصحان‌مشفق حبس و حصر نیست 

✍ Morteza
☘ ‏بیمار قلبی که آنژیو شده نیاز شدید به مراقبت روحی و روانی و تقویت جسمی داره.‎#تاجزاده رو برای دوره ی نقاهت اجازه بدید بره خونه ش.

✍ majid kaboli
☘ ‏از مهدی نصیری یا تاج زاده خوشم میاد چون مثل مرد و مثل یک انسان باشخصیت میان اشتباهاتشونو گردن میگیرن و میگن قبلا فلان کارو کردیم و بعد به این نتیجه رسیدیم اشتباهه.چیزی که واقعا کمیابه دربین مردم عادی حتی چه برسه به افراد معروف و شناخته شده.

✍ دن کیشوت?
☘ ‌مهم نیست ‎#تاجزاده کیه و چیه . 
مهم اینکه بر اساس قانون باهاش رفتار بشه . 
دلیل نمی شه چون مخالف ماست نسبت به ظلمی که بهش شده (اگه شده) بی تفاوت باشیم .

✍ محمدرضا فیض
☘ ‏وقتی با این صراحت و شجاعت صحبت می‌کنه
وقتی انقدر جان انسان‌ها براش ارزش داره
وقتی انقدر برای مردمش از خودگذشتگی میکنه
وقتی انقدر یه تنه همه رو حریفه
بذر امید دوباره در وجودم جوانه میزنه
‎#تاجزاده

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.