stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 451095
  • 04 آذر 1401 - 14:14
2

بشار اسد: غرب برای بقای خود سیاست جنگ افروزی را در پیش گرفته است

بشار اسد: غرب برای بقای خود سیاست جنگ افروزی را در پیش گرفته است

رئیس جمهور سوریه در دیدار با نخست وزیر بلاروس تأکید کرد، غرب برای بقای خود سیاست جنگ افروزی را در پیش گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از روزنامه رأی الیوم، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با “رومن گلاوچنکو”، نخست وزیر بلاروس گفت: بلاروس به دلیل موقعیت استراتژیکی که در مرکز اروپا دارد و به خاطر سیاست‌ها و استقلالی که در تصمیم‌گیری‌های خود دارد مورد هدف قرار می‌گیرد. غرب برای بقای خود سیاست جنگ افروزی را در پیش گرفته است چرا که اگر این جنگ‌ها متوقف شوند سیستم سلطه‌گری غرب نیز از بین می‌رود.

وی گفت: غرب در تحقق اهداف خود در بسیاری از کشورها مثل سوریه، روسیه و بلاروس شکست خورد برای همین جنگ‌های اقتصادی را در پیش گرفت. یکپارچه کردن تلاش‌ها بین این کشورها برای مقابله با این جنگ‌ها مهم است. همچنین باید شبکه روابط اقتصادی با این کشورها که همان اصول و ارزش‌ها را دارند، ایجاد کرد. با این اقدامات، غرب به حاشیه رانده خواهد شد.

بشار اسد گفت: سفر نخست وزیر بلاروس نه فقط به خاطر امضای توافق‌های دوجانبه بلکه به منظور بررسی زمینه‌های همکاری به شکل عملی و پیشبرد روابط و ایجاد پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک مهم است.

بشار اسد از بلاروس به دلیل حمایت از سوریه در جنگ تروریستی از طریق مواضع ثابت خود درباره حفظ حاکمیت سوریه قدردانی کرد.

نخست وزیر بلاروس پیامی را از رئیس جمهور این کشور درباره روابط دوستی میان دو کشور به بشار اسد تحویل داد.

نخست وزیر بلاروس تأکید کرد: زمینه‌های همکاری با سوریه نامحدود است. نهادها در بلاروس پرونده‌هایی را برای آغاز پروژه های دوجانبه و تبادل تولیدات تهیه کرده‌اند. ما امیدواریم که دیدارها میان مسئولان نهادهای دو کشور برای گسترش زمینه‌های همکاری و پروژه‌های مشترک ادامه داشته باشد.

نخست وزیر بلاروس تأکید کرد: جهان در این روزها شاهد بزرگترین تحولات از زمان جنگ جهانی دوم است. پیمان‌های جدیدی میان کشورهایی که سیاست‌های مستقلی از غرب دارند تشکیل می‌شود. هدف حملات غرب که بلاروس طی دو سال گذشته با آن مواجه بوده است وخامت اوضاع معیشتی و اقتصادی و جنگ روانی و تبلیغاتی برای تأثیر بر مردم بوده است. ما از حمایت دمشق در این مرحله دشوار قدردانی می‌کنیم جنگی که دو کشور وارد آن شده‌اند یک جنگ واحد است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.