stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 451226
  • 06 آذر 1401 - 12:49
1

توسعه و بهینه‌سازی ۳ پست برق فوق توزیع در دزفول

توسعه و بهینه‌سازی ۳ پست برق فوق توزیع در دزفول
خوزستان - توسعه و بهینه‌سازی ۳ پست برق فوق توزیع در دزفول با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.
قلم | qalamna.ir :

در نشستی که با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و مسئولان محلی در فرمانداری دزفول برگزار شد، مسائل و موانع توسعه ۳ پست برق در این شهر بررسی شد.

در این نشست مقرر شد ضمن توسعه پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت جندی‌شاپور، پست قدیمی ۱۳۲ به ۱۱ کیلوولت فرعی دزفول بهینه‌سازی و در قالب یک پست GIS بازسازی و پست موقت ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت رودبند نیز به صورت GIS دائم احداث شود.

از جمله موضوعاتی که مانع از انجام اقدامات بود، موضوع تملک زمین در دزفول است و این نشست نیز برای برطرف کردن این مشکل و واگذاری زمین به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار و مقرر شد که زمین‌های مورد نیاز برای توسعه و بهینه‌سازی پست‌های مذکور به برق منطقه‌ای خوزستان تحویل داده شود.

تعامل و همکاری میان سازمان‌ها و پیگیری رفع این مشکلات از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفته است.

بازدید از ۳ پست مذکور و بررسی وضعیت آن‌ها از دیگر برنامه‌های محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در دزفول بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.