stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 453518
  • 15 دی 1401 - 9:28
1
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

خوزستان ۲۸۴۰ شهید دانش آموز دارد

خوزستان ۲۸۴۰ شهید دانش آموز دارد
خوزستان - این مقام مسئول اظهار داشت: خوزستان ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.
قلم | qalamna.ir :

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز خوزستان اظهار کرد: از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور، ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز خوزستانی هستند که برای ماندن انقلاب تقدیم شدند.

وی با اشاره به شهادت ۳۰۵ فرهنگی در خوزستان، بیان کرد: از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور، ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز خوزستانی هستند که برای ماندن انقلاب تقدیم شدند.

این مقام مسئول با اشاره به رشادت‌های سردار دل‌ها در سال‌های اخیر افزود: ۱۰ هزار نفر از ۱۵ هزار نفری که سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش در سوریه تربیت کرده بودند، برای عقب راندن داعش حرکت اولیه را انجام دادند. سرداری که با حضورش در سیل خوزستان سیل جهادگران را به راه انداخت و در لحظه لحظه زندگی از ولایت تبعیت می‌کرد، می‌گفت دلم می‌خواهد معلم شوم. اما با چه ویژگی و کدام معلم؟

حمیدی‌نژاد افزود: در چنین اغتشاشات و بحبوحه‌ای اگر معلمی بودیم که به تعلیم و تبیین مسائل انقلاب و بصیرت‌افزایی پرداختیم، معلمیم. اگر معلمی بودیم که در کنار آموزش‌های مرسوم علمی که باید انجام شود، چگونه زیستن را به دانش‌آموزان‌مان یاد دادیم می‌شویم معلمی که سردار سلیمانی آرزویش را داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر خلاف این مسیر حرکت کردیم، باید نگاهی به گذشته خود کرده و آن را اصلاح کنیم. ما مسئولیت سنگین تربیت نسل آینده را داریم و مدیون شهدا هستیم؛ اگر نسل آینده را برای ظهور آماده نکردیم، فردای قیامت مسئول هستیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.