stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 453765
  • 19 دی 1401 - 16:25
2

واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز از کمیته امداد امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت

واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز از کمیته امداد امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت
خوزستان - با مجوز مقام معظم رهبری، بیمارستان آیت الله کرمی اهواز که در مالکیت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داشت، به صورت قطعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.
قلم | qalamna.ir :

طی مراسمی که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، واگذاری قطعی این بیمارستان به امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رسید.

بر اساس این گزارش در جهت بهره مندی عموم مردم به ویژه نیازمندان استان خوزستان از خدمات تخصصی، بهره برداری بهینه از ظرفیت و امکانات بیمارستان، به روزآوری و توسعه کمی و کیفی با استفاده از دانش و تجهیزات روز، توسعه و ارتقای فضا‌های درمانی و محیطی بیمارستان و همچنین مدیریت تخصصی و پرهیز از موازی کاری، بیمارستان آیت الله کرمی اهواز طی تفاهمنامه‌ای از کمیته امداد امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.

یادآور می‌شود مطابق این تفاهمنامه پذیرش مددجویان کمیته امداد در این بیمارستان دارای اولویت بوده و هزینه درمان آنان رایگان خواهد بود. بیمارستان آیت الله کرمی اهواز دارای ۲۵۲ تخت بیمارستانی در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر زیربنا و نیز ۱۰ هزار متر عرصه مجهز به ۷۸ تخت ویژه و ۶ اتاق عمل و بخش‌های تخصصص اطفال، جراحی، داخلی، مغز و اعصاب است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.