stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 454265
  • 27 دی 1401 - 17:25
0

رهایی محکوم قصاص نفس از چوبه دار با همت اعضای شورای حل اختلاف بندر امام خمینی(ره)

رهایی محکوم قصاص نفس از چوبه دار با همت اعضای شورای حل اختلاف بندر امام خمینی(ره)
خوزستان - دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) گفت: اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان با استفاده از ظرفیت مردمی، توانستند با تلاش و کوشش خود در یک اقدام جهادی یک محکوم به قصاص نفس را از چوبه دار رها کنند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا جعفری اصل با اعلام این خبر اظهار داشت: پرونده یک نفر محکوم به قصاص نفس چند وقت پیش جهت اجرای حکم به اجرای احکام کیفری بندر امام خمینی(ره) ارسال گردید و با توجه به درخواست خانواده قاتل مبنی بر دادن مهلت جهت جلب رضایت خانواده مقتول با دستور مقام قضایی پرونده جهت حل و فصل به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داده شد.

وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت مردمی جهت صلح وسازش با وساطت اعضای شورای حل اختلاف شهرستان بندر امام خمینی(ره) و برگزاری چندین نوبت جلسه بصورت جداگانه با خانواده مقتول و قاتل زمینه جلب رضایت اولیاء دم برای عفو و بخشش قاتل فراهم گردید.

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: طی جلسه ای با مساعدت رئیس دادگستری این شهرستان و با حضور بزرگان، معتمدین و سران عشایر استان خوزستان و همچنین بزرگان دو طایفه، که در محل نمازخانه این دادگستری برگزار گردید پس ساعت ها بحث و گفتگو، خوشبختانه اولیاء دم از خون قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و با اعلام رضایت، محکوم به قصاص نفس را پس از سال ها بخشیدند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.