stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 454382
  • 27 دی 1401 - 18:20
0

ثبت اولین قرارداد “اینترنت اشیا” در صنعت خوزستان

ثبت اولین قرارداد “اینترنت اشیا” در صنعت خوزستان
خوزستان - نخستین قرارداد آمارگیری مورد نیاز تکنولوژی نسل چهارم IoT(اینترنت اشیا) در صنایع خوزستان امضا شد.
قلم | qalamna.ir :

این قرارداد پنجشنبه میان مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران و شرکت فولاد شادگان در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش در نمایشگاه دائمی اهواز منعقد شد.

این قرارداد که به امضای حسین کهزاد مدیرعامل فولاد شادگان و ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران رسید به منظور هوشمندسازی شرکت فولاد شادگان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در خصوص این قرارداد اظهار کرد: در حال حاضر یکی از بحث های داغ صنعت ورود به انقلاب چهارم صنعتی و هوشمند سازی صنعت بوده که مبنای آن IOT است و از این رو فولاد شادگان نیز به دنبال هوشمندسازی است.

وی افزود: به منظور رقابت با بازار داخل و بین المللی و حضور فعال در عرصه صنعتی جهان این قرارداد میان شرکت فولاد شادگان و شرکت اینترنت اشیا ایران منعقد شد.

کهزاد ادامه داد: هدف اصلی قرارداد این است که براساس هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های دیجیتال و IOT بهره وری کار در شرکت فولاد شادگان افزایش یابد.

وی گفت: این کار از ۲ روش کاهش هزینه با اتوماتیک کردن سیستم ها و افزایش تولید و درآمدها اجرایی می‌شود تا سوددهی شرکت فولاد شادگان افزایش یابد.

ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران هدف از این قرارداد را هوشمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توان شرکت فولاد شادگان به منظور حضور در بازارهای جهانی عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم اجرای چنین قرادادهایی با شرکت‌های صنعتی خوزستان زمینه توسعه این شرکت‌ها و همچنین بالا بردن ظرفیت واحدهای تولیدی استان و هوشمندسازی آن ها باشد.

هفته پژوهش از ۲۷ دی ماه در نمایشگاه دائمی اهواز آغاز به کار کرده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.