stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 455459
  • 17 بهمن 1401 - 20:47
1

بهره برداری از ۷ طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان

بهره برداری از ۷ طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان
خوزستان - مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: هفت طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در خوزستان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
قلم | qalamna.ir :

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: باهدف توسعه شبکه تلفن ثابت از هفته دولت تا کنون ۳ هزار پورت تلفن ثابت برای مشترکان در خوزستان نصب و راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به کار‌های انجام شده و توسعه زیرساخت‌ها در جهت توسعه شبکه‌های ارتباطی ثابت و سیار در استان، افزود: همچنین ۴ هزار و ۲۰۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl و Fttx نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، ۵۳ کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا بر ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

این مقام مسئول در خصوص نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم‌های انتقال مخابراتی و دستگاه‌های کافوی نوری ادامه داد: به منظور بهره مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی، ۹ دستگاه کافوی نوری و ۱۷ سیستم شبکه انتقال نیز به منظور بهره مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: به منظور توسعه، ارتقاء و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۱۸ سایت جدید همراه اول و ۲۸ سایت تکنولوژی ۳ G, ۴ G, ۴.۵ G در نقاط مختلف خوزستان بر اساس زمان بندی و با برنامه‌ای مدون نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران در سطح خوزستان انجام شده است که در دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.