stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 456699
  • 14 اسفند 1401 - 14:08
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

اجرای طرح‌های اضطراری راهداری در خوزستان به مناسبت سفرهای نوروزی

اجرای طرح‌های اضطراری راهداری در خوزستان به مناسبت سفرهای نوروزی
خوزستان - این مقام مسئول گفت: همزمان با سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح‌های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان فعال هستند.
قلم | qalamna.ir :

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت: همزمان با سفرهای کاروان‌های راهیان نور و در آستانه سفرهای نوروزی، طرح‌های اضطراری راهداری با هدف ایمن سازی محورها در استان فعال شده‌اند.

وی گفت: این طرح‌ها شامل روکش آسفالت، لکه گیری، روکش حفاظتی، درزگیری، تعمیر و احداث دستگاه ابنیه فنی و رفع نقطه پرحادثه هستند که تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به پایان می‌رسند.

این مقام مسئول اظهار کرد: اجرای ۲هزار و ۹۵۰ کیلومتر خط کشی و تهیه و نصب ۸۹ هزار علائم و تجهیزات ایمنی از دیگر اقدامات این اداره کل در آستانه سفرهای نوروزی هستند.

جولانژاد گفت: در استان خوزستان و همزمان با سراسر کشور، طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروز ۱۴۰۲ در چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات خوبی در حوزه نگهداری راه‌ها صورت گرفته است و در آستانه سال نو با هدف بالا بردن سطح ایمنی تردد برای کاربران جاده ای، طرح‌های جدید تعریف و درمرحله اجرا قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند تخصیص بیشتر اعتبارات استانی هستیم تا بتوان طرح‌های بیشتری را در حوزه نگهداری و ایمن سازی تعریف و اجرا کنیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.