stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 457879
  • 16 فروردین 1402 - 12:22
2

پایه تکواندو کرمانشاه خوب ریخته شده/ ۲۶ هزار تکواندو کار داریم

قلم | qalamna.ir :

 رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: طبق آمار بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو در استان کرمانشاه ۲۶ هزار تکواندو کار فعال وجود دارد.

مهدی همتی، یکی از رویکردهای مهم این هیات برای سال ۱۴۰۲ را نخبه پروری و سرمایه گذاری روی رده‌های پایه اعلام کرد و افزود: باتوجه به اینکه هم اکنون در دو بخش دختران و پسران در تیم های ملی نماینده داریم، در تلاش هستیم که روی رده های پایه بیشتر تمرکز داشته باشیم. 

وی ادامه داد: آرین سلیمی که سال گذشته با درخشش در مسابقات مختلف توانست به عنوان عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات گرنداسلم چین حضور پیدا کند و مدال طلا بگیرد، از نخبه های رده های پایه تکواندو کرمانشاه در سال ۱۳۹۵ بود که اکنون به این مرحله رسیده است. 

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین در تلاش هستیم تا بتوانیم با تمرکز روی رده های پایه، برای چندسال آینده از تکواندو کرمانشاه قهرمانان جدیدی را به تیم ملی تزریق کنیم. 

وی تاکید کرد: خوشبختانه در سالهای گذشته کارهای خوبی در رده های سنی پایه تکواندو کرمانشاه انجام شده و می توان گفت که پایه تکواندو این استان خوب ریخته شده، اما به حمایت هایی در این راه نیاز داریم. 

همتی در ادامه یکی از مشکلات تکواندو کرمانشاه را در حوزه داوری دانست و گفت: در حال حاضر در استان تنها یک داور بین المللی داریم که این مسئله رضایت بخش نیست و باید روی آن کار کنیم. 

وی یکی از مشکلات این هیات را برای عملیاتی شدن برخی از برنامه ها مسائل مالی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سالهای گذشته وعده های مالی که اداره ورزش و جوانان استان داده بود، عملی نشد که این مسئله باعث شد نتوانیم برخی از برنامه های هیات را بویژه در بخش فرهنگی عملی کنیم. 

رئیس هیات تکواندو استان در ادامه در خصوص تعداد تکواندوکاران استان هم گفت: براساس بانک اطلاعاتی فدراسیون در حال حاضر حدود ۲۶ هزار تکواندو کار شامل ۱۵ هزار و ۱۳۸ تکواندوکار پسر و یازده هزار و ۳۳۴ تکواندوکار خانم در استان فعالیت دارند.

وی یادآورشد: با این وجود طبق آمار هیات پزشکی ورزشی استان، تعداد ورزشکاران بیمه شده رشته تکواندو در استان حدود ۴۷۲۸ نفر است که حدود یازده درصد از جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان را شامل می شود. 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.