stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 457934
  • 17 فروردین 1402 - 14:21
0

شهردار کرمانشاه جزییات طرح‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای شهرداری را تشریح کرد

قلم | qalamna.ir :

«نادر نوروزی» روز چهارشنبه با بیان اینکه این تعداد طرح همگی در سال گذشته کلید خورده است، افزود: این درحالی است که تا سال قبل از آن هیچ طرح سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ها، موضوع آنها، میزان سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه و میزان سود همگی این طرح ها مورد بررسی قرار گرفته است و شماری از آنها نیز در کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه ساخت مجتمع های تجاری، شهربازی، آکواریوم ، مجموعه های تفریحی و دیگر طرح های گردشگری را از جمله مهمترین این طرح ها عنوان کرد و گفت: جلسات متعددی با سرمایه گذاران برای جذب سرمایه گذاری در طرح های مختف در این شهر طی یک سال گذشته انجام گرفته است که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده است.

نوروزی یادآور شد: از جمله سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه داشته اند بانک شهر برای ایجاد یک مال تجاری بزرگ، بانک ملل برای راه اندازی شهربازی و اتحادیه تعاونی های عمرانی در خصوص ایجاد یک مجتمع تجاری اداری است که در این زمینه تفاهمنامه هایی به امضا رسیده که در مرحله عقد قرارداد است.

وی گفت: در این راستا در مجموع پنج تفاهم‌نامه به امضا رسیده است که بزودی ۲ قرارداد آن امضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهربازی کرمانشاه که حدود ۳۵ سال قدمت داشت به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها و براساس حکم اداره استاندارد پلمب شده و دستگاه های آن قابل استفاده نیست افزود: از سه سال پیش از طریق فراخوان سرمایه گذاری برای آن انتخاب شد اما توان مالی کافی نداشت و حدود سه سال شهرداری را معطل کرد تا بلاخره خلع شد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه برای راه اندازی شهربازی با رویکرد جدیدی بسته سرمایه گذاری تعریف و رونمایی شده است اظهار کرد: در این بسته سرمایه‌گذاری، شهربازی کاملا بروز و مدرنی دیده شده که شامل سه بخش بازی های روباز، آبی و سرپوشیده و خدمات و تجهیزات جانبی در مساحتی به وسعت ۱۳ هکتار است.

نوروزی یکی از بزرگترین طرح های سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه را طرح تبدیل آن به شهر هوشمند اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی حدود ۲۸۰ کیلومتر فیبر نوری در این شهر اجرا خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: در این زمینه با شرکت آسیاتک قراردادهایی منعقد شده است که ایجاد ۱۰۰ هزار انشعاب اینترنت پرسرعت که ۶۰ برابر بیشتر از گوشی های تلفن همراه خواهد بود در دستور کار قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.