stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 458050
  • 20 فروردین 1402 - 12:19
1

کرمانشاه امسال هم میزبان “جام تختی” نمی‌شود

قلم | qalamna.ir :

 رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه امسال هم درخواستی برای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد نداده است. 

محمدحسین محبی، سال ۱۴۰۱ را سالی خوب برای کشتی کرمانشاه خواند و اظهار کرد: سال گذشته سالی نسبتا خوب برای کشتی کرمانشاه بود، هرچند ضعف‌ها و کاستی‌هایی هم وجود داشت. 

وی ادامه داد: کسب مدال طلای ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی جام دانکلوف بلغارستان یکی از اتفاقات خوب کشتی کرمانشاه در سال گذشته بود و قرار است این ورزشکار ۲۰ فروردین ماه امسال هم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود. 

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از عدم حضور کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر به عنوان یکی از ضعف های کشتی استان در سال گذشته نام برد و گفت: انتظار داشتیم باتوجه به قول‌ها و وعده‌های مسئولین در رقابت های لیگ سال گذشته حضور داشته باشیم، اما متاسفانه این امر محقق نشد. 

وی تاکید کرد: کرمانشاه استحقاق حضور یک تیم در رقابت های لیگ برتر کشتی را دارد و اگر این اتفاق می افتاد به رشد بیشتر کشتی استان هم کمک می‌کرد، اما به دلیل عدم حمایت اسپانسرها در سال‌های گذشته این امر رخ نداده است. 

محبی در ادامه درخصوص برنامه کرمانشاه برای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی هم گفت: امسال برنامه‌ای برای میزبانی این رقابت ها نداریم و بنظر می رسد که این مسابقات امسال به میزبانی تهران برگزار شود.

وی افزود: امسال برنامه داشتیم تا میزبانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را در کرمانشاه داشته باشیم اما با توجه به مصدومیت شیروان (یدالله محبی) و خیرالله قهرمانی این برنامه عملی نشد. 
 
رئیس هیات کشتی استان در ادامه به انتقاداتی که سال گذشته به عملکرد ضعیف کشتی کرمانشاه وارد شد اشاره کرد و گفت: چند سالن کشتی شامل سالن امام(ره)، تختی، سجاد و رضایی را در کرمانشاه داریم، اما متاسفانه کشتی گیران ما خودشان تمرین نمی کنند، به تمرین علاقه نشان نمی دهند و دل به کار نمی دهند. 

وی افزود: وظیفه ما اعزام تیم ها به مسابقات و فراهم کردن امکانات برای آنهاست که این کارها را انجام می دهیم، اما خود کشتی گیران باید دل به کار بدهند که نمی دهند و از زمانی که از مسابقات قهرمانی کشور بازگشته اند هنوز هیچکدامشان سر تمرین نیامده اند.  

محبی در پایان از رویکرد این هیات برای تمرکز روی رده های سنی پایه و جوانان یاد کرد و گفت: تلاش داریم تا با کار کردن روی رده های سنی پایه روی آنها برای تقویت آینده کشتی کرمانشاه حساب باز کنیم. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.