stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 458085
  • 20 فروردین 1402 - 20:07
1

برگزاری آیین احیای شب‌های قدر در ۱۵۰۰ مسجد خوزستان

برگزاری آیین احیای شب‌های قدر در ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
خوزستان - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در 1500 مسجد در سطح استان برگزار خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام احسان آقایی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اظهارکرد: مراسم احیای شب‌های قدر علاوه بر اینکه در بسیاری از حسینیه‌ها و منازل به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، در بیش از یکهزار و ۵۰۰ مسجد در نقاط شهری و روستایی و همچنین مصلای امام خمینی(ره) اهواز برپا خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به محدودیت‌هایی که برگزاری برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان و احیای شب‌های قدر به سبب شیوع بیماری کرونا در سال‌های اخیر شاهد بودیم، امسال این مراسم باشکوه‌تر و باحضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام آقایی محور اصلی سخنرانی شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ قدر را جهاد تبیین، حجاب و حیا، جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع‌ها با توجه به شرایط فعلی جامعه و کشور انتخاب شده اند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: قرائت دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر، دعای قرآن بر سر و همچنین سوگواری و عزاداری به مناسبت ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) عمده برنامه‌هایی هستند که در شب‌های قدر اجرا می‌شوند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.