stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 458114
  • 21 فروردین 1402 - 14:19
2

تقویم رویدادهای گردشگری کرمانشاه تدوین شد

قلم | qalamna.ir :

 معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان برای سالجاری خبرداد.

علی صابر  بااشاره به تلاش انجام شده برای تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان، اظهارکرد: از آنجایی که رویدادسازی می‌تواند در معرفی یک منطقه و جذب بالای گردشگران بسیار تاثیر گذار باشد، از سال گذشته برنامه‌ریزی شد تا طرح مدونی برای برگزاری رویدادهای گردشگری در استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در نهایت اواخر سال گذشته تقویم رویدادهای گردشگری استان برای سال ۱۴۰۲ تدوین شد، بگونه‌ای که ما هر ماه حدود دو رویداد گردشگری را سطح استان خواهیم داشت.

معاون گردشگری استان مجموع رویدادهای گردشگری در نظر گرفته شده برای استان در سالجاری را ۲۴ رویداد اعلام کرد و گفت: از این تعداد، هشت مورد جشنواره هستند که جشنواره چله تابستان در روستای زردویی، میوه‌های بهشتی در ریجاب، صخره نوردی در بیستون، فرش، کباب و آفتابگردان در سنقر، اسب کرد در ماهیدشت، گلاریژان در صحنه، عید قربان در بانه وره و آدم برفی در پاوه را شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برگزاری تعدادی از رویدادهای گردشگری امسال برخی از دستگاه‌های اجرایی ذیربط هم همکاری و مشارکت دارند، گفت: برنامه فرهنگ زورخانه‌ای، جشنواره صخره نوردی، آیین برداشت محصولات باغی و … از جمله رویدادهایی هستند که با همکاری دستگاه هایی همچون شهرداری، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی برگزار خواهند شد.

صابر یادآورشد: یکی از برنامه های تدارک دیده برای سالجاری، برنامه فرهنگی کرمانشاه در یکی از استانهای همجوار است که نیمه اول خرداد به  مدت دو روز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شش مورد از رویدادهای گردشگری امسال در کرمانشاه در حوزه صنایع دستی خواهد بود، گفت: قرار است در این رویدادها نمایشگاه های صنایع دستی را در مرکز استان و سایر شهرستانها داشته باشیم.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.