stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 458531
  • 29 فروردین 1402 - 12:19
0

مقصر سرقت‌های میلیاردی از وزنه‌برداری کرمانشاه کیست؟

قلم | qalamna.ir :

 وزنه برداری کرمانشاه طی چند سال گذشته روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است. از تغییرات پی در پی مدیران تا سارقینی که مدام از در و دیوار سالن وزنه برداری کرمانشاه بالا می‌رفتند و تجهیزاتش را به سرقت می‌بردند.

تنها طی یکی دو سال اخیر در سایه مشکلات مدیریتی که در وزنه برداری کرمانشاه وجود داشت، سارقین چند میلیارد تومان تجهیزات سالن محل تمرین ورزشکاران را به سرقت بردند، تا جایی که دیگر وسیله چندانی برای تمرینشان باقی نماند.

سارقین حتی به کابل های برق این سالن هم رحم نکردند و آن را به سرقت بردند، بگونه ای که ورزشکاران مجبور بودند در طول روز تنها یکی دو ساعتی را در سالن شماره دو تختی به تمرین بگذرانند.

سرانجام وزنه برداری کرمانشاه که روزی در ایران سرآمد بود، به حال و روزی افتاد که بسیاری از ورزشکارانش کم کم به خاطر کمبود تجهیزات و مشکلاتی که هر روز بیشتر می شد، مجبور شدند به رشته های دیگر کوچ کنند.

شرایط وزنه برداری کرمانشاه به شکلی است که حتی معاون ورزش و جوانان استان هم اذعان دارد که وزنه برداری این دیار در چند سال گذشته دچار افول شده است.

فرهمند سال افزون، به برگزاری انتخابات هیات وزنه برداری کرمانشاه در روز گذشته(۲۸ فروردین) اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از ماه ها سرپرستی در هیات وزنه برداری کرمانشاه، رئیس آن انتخاب شد تا از این پس با حضور یک رئیس جدید و همراهی بزرگان این رشته، شاهد رشد دوباره آن باشیم.

وی تاکید کرد: هرچند که وزنه برداری ایران در سطح المپیک از بهترین رشته هاست و در کرمانشاه هم قهرمانان نامداری در این رشته داریم، اما در چندسال گذشته آنطور که باید و شاید از پتانسیل خوب استان در این رشته استفاده نکرده‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی در خصوص تجهیزات به سرقت رفته وزنه برداری کرمانشاه و تاثیری که روی کوچ ورزشکاران از این رشته داشته هم گفت: مکاتباتی را در رابطه با سرقت‌های انجام گرفته در سالن وزنه برداری با بازرسی و حراست کل داشته ایم.

وی تاکید کرد: زمانی که رئیس یا سرپرست، هیاتی را بدست می گیرد، لیست اموالی که تحویل گرفته را امضاء می کند و باید همان را هم تحویل دهد، بنابراین درحال بررسی هستیم تا اگر مسئولین سابق هیات قصوری داشته‌اند، آن را پیگیری کنیم.

وزنه برداری کرمانشاه از خرداد سال گذشته و پس از استعفای رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه با سرپرست اداره می شد.

احمد کریمی روز گذشته(۲۸ فروردین) به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری کرمانشاه انتخاب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.