stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 458900
  • 04 اردیبهشت 1402 - 14:19
2

اعزام بوکسور کرمانشاهی به مسابقات جهانی ازبکستان/امیدواریم امیری مدال آور شود

قلم | qalamna.ir :

رئیس هیات بوکس کرمانشاه گفت: ترکیب نهایی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد که در میان این افراد نام « پوریا امیری» ملی پوش کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

حسین فشی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت:  امیری ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی و پس از موفقیت در مسابقات انتخابی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی بوکس ایران با ۷ ورزشکار در هفت وزن به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شود ، یادآوری کرد: پوریا امیری ورزشکار کرمانشاهی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان خواهد بود.

فشی افزود: رقابت های قهرمانی بوکس جهان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می شود و امیدواری زیادی به تیم ملی برای کسب نتایج مناسب می رود.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پوریا امیری پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: وی در ماه های اخیر تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی دنبال و به مرز آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها دست یافته است.

وی ادامه داد: امیری این توانایی را دارد که بدشانسی خود در کسب مدال قهرمانی آسیا را این بار در رقابتهای قهرمانی جهان جبران و یکی از مدال آوران کشورمان باشد.

فشی تصریح کرد: امیری اگر در مسابقات قهرمانی آسیا با ناداوری مقابل حریف قرقیزستانی خود مواجه نمیشد حتی می توانست فینالیست و صاحب مدال طلا شود.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه در پایان گفت: فدراسیون جهانی بوکس برای این رقابت‌های جوایز دلاری در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.