stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459075
  • 07 اردیبهشت 1402 - 12:19
2

وعده پنج ساله نوسازی سالن ورزشی اسلام آباد محقق نشده است

قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: بیش از ۵ سال است که وعده تجهیز و نوسازی سالن ورزشی شهرستان اسلام آبادغرب از سوی مسئولان داده شده، ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

سجاد اعظم در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پیگیری های خود را برای تجهیز سالن ۳ هزار نفری شهر اسلام آبادغرب از سال ۹۷ آغاز کردیم اما تاکنون که بیش از ۵ سال می گذرد هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت مکاتبات و پیگیری های زیادی انجام داده ایم و حتی چند بارهم از سوی مسئولان بازدیدهایی صورت گرفت و هر بار هم قول هایی داده شد اما هیچ کدام از این قول ها و وعده ها عملی نشده است.

اعظم افزود: از همان سال ۹۷که به صورت جدی پیگیر تجهیز و نوسازی سالن بودیم اگر اقدامی صورت می گرفت می شد با حدود ۵ میلیارد ریال کار را انجام داد ولی الان حداقل به بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: سالن ۳ هزار نفری اسلام آبادغرب به کفپوش، نور و وسایل سرمایشی و گرمایشی نیاز دارد تا تیم های ورزشی این شهرستان بتوانند آبرومندانه از رقبای خود در مسابقات مختلف میزبانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این سالن متعلق به ورزش اسلام آبادغرب است، گفت: امیدوارم مسئولان حداقل در سال جاری چاره ای بیندیشند و اقدام عملی خود را برای رفع نواقص سالن به کار ببندند.

اعظم تصریح کرد: تیم هندبال زاگرس به نوعی در اسلام آبادغرب غریبه است و به خاطر مشکلات متعدد در سالن ۳ هزار نفری، مجبور است تمرینات و مسابقات خود در لیگ برتر را در سالن متعلق به اداره آموزش و پرورش برگزار کند که البته لازم است از همکاری مدیریت این اداره نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.