stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 459126
  • 07 اردیبهشت 1402 - 22:29
1

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان یازهرای دزفول

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان یازهرای دزفول
خوزستان - رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در دور دوم سفر هیات دولت به استان خوزستان، اعطای ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۴۷۷ تختخوابی یازهرای دزفول پیش تصویب شد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا خسروپناه رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به شهرستان دزفول، امروز میزبان نماینده وزارت بهداشت بودیم که این سفر برکات زیادی برای دزفول داشت. در این سفر مقرر شد حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگترین بیمارستان در حال ساخت خوزستان با ۴۷۷ تختخواب اختصاص یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اختصاص این اعتبار به زودی نهایی خواهد شد، گفت: امسال این اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی دزفول جذب خواهد شد.

خسروپناه افزود: ۸۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل فاز دوم دانشکده پزشکی تصویب شد که ۴۰ میلیارد تومان آن از طریق سازمان برنامه و بودجه و ۴۰ میلیارد تومان دیگر توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

او ساخت دانشکده پزشکی را به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های آموزشی و تحقیقاتی منطقه ضروری دانست و گفت: یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با حضور در دزفول برای ساخت و تکمیل کتابخانه مرکزی دانشگاه قول مساعد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: تجهیزات مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه نیز با مساعدت ایشان تامین می‌شود که پیگیری‌ها از طرف دانشگاه انجام خواهد شد.

خسروپناه ادامه داد: با همت دولت و توجه ویژه‌ای که به دزفول وجود دارد در سال جاری شاهد شکوفایی بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواهیم بود.

وی گفت: طی سفر اول رییس جمهور به خوزستان، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان یازهرا (س) دزفول مصوب شد که قرار بود ۵۰ میلیارد تومان آن از طریق سازمان برنامه و بودجه، ۲۵ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۲۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان تامین شود که درمجموع ۷۵ میلیارد تومان جذب شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت. ایشان در جشن احیای واحد‌های راکد استان خوزستان و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک شرکت کرد و در جمع مردم اندیمشک و کارگران هفت تپه حاضر شد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.