stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459302
  • 11 اردیبهشت 1402 - 14:20
3

دعوت ۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم‌های ملی

قلم | qalamna.ir :

فرهمند سال افزون معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت ورزش قهرمانی استان در سال گذشته، گفت : طی سال گذشته جمعا ۳۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف دعوت شدند.

وی تصریح کرد: قهرمانان کرمانشاهی توانستند طی این سال جمعا ۸۰ مدال مسابقات بین المللی، جهانی و آسیایی را برای کشورمان کسب کنند.

معاون ورزش استان با بیان اینکه در دو ماهه ابتدایی امسال هم ۳۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند، گفت: طی این مدت، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه معلولین توانست کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی امارات، رکورد این رشته را نیز جابجا کند.

وی اضافه کرد: آرین سلیمی در رشته تکواندو، شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی و ارشیا الماسی در رشته واترپلو دیگر مدال آوران کرمانشاهی در دو ماهه ابتدایی امسال بوده‌اند.

سال افزون با اشاره به پتانسیل‌های خوب کرمانشاه در برخی رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: این مسئله باعث شده تا این رشته‌ها به عنوان رشته‌های با اولویت استان در نظر گرفته شوند و برای تقویت بیشتر آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: از این پس توزیع اعتبارات حوزه ورزش قهرمانی در استان براساس عملکرد ورزشکاران آن رشته و مدال آوری‌هایشان در مسابقات برون مرزی خواهد بود .

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.