stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459985
  • 25 اردیبهشت 1402 - 12:20
1

تکواندوکار کرمانشاهی برای کسب رنگین ترین مدال می کوشد

قلم | qalamna.ir :

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی قرار است به میزبانی کشور آذربایجان برگزار شود که “آرین سلیمی” تکواندو کار کرمانشاهی نیز در اندیشه کسب افتخاری بزرگ عازم این رقابت ها خواهد شد.

پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با حضور ۵۴۱ تکواندوکار به مدت ۷ روز در سالن «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود.

در این رقابت ها مجموعا یک هزار و ۶۶۵ داور، مربی، سرپرست، میهمان، خبرنگار، پزشک و تکواندوکار حضور دارند که از این تعداد ۹۴۱ تکواندوکار در هشت وزن زنان و هشت وزن مردان به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش مردان ۵۳۴ تکواندوکار و در بخش زنان ۴۰۷ تکواندوکار برای کسب مدال به مصاف هم خواهند رفت.

طبق لیست اعلام شده بر روی سایت فدراسیون جهان در بخش مردان و وزن ۵۴- کیلوگرم ۶۰ تکواندوکار، وزن ۵۸- کیلوگرم ۸۲ تکواندوکار، وزن ۶۳- کیلوگرم ۷۵ تکواندوکار، وزن ۶۸- کیلوگرم ۸۸ تکواندوکار، وزن ۷۴- کیلوگرم ۶۸ تکواندوکار، وزن ۸۰- کیلوگرم ۶۲ تکواندوکار، وزن ۸۷- کیلوگرم که آرین سلیمی حضور دارد  ۴۸ تکواندوکار و وزن ۸۷+ کیلوگرم ۵۱ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان تلاش می کنم

آرین سلیمی تکواندو کار کرمانشاهی وزن ۸۷- کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه ضمن رضایت از آمادگی خود در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: با توجه به این آمادگی برای کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی تکواندو جهان محل حضور برترین های این رشته است، یادآوری کرد: قضاوت برای اینکه بتوانم مدال کسب کنم یا نه خیلی زود است ولی همه توان خود را به کار می بندم تا بتوانم دست پر از این رویداد مهم خارج شوم.

سلیمی تصریح کرد: در ماه های اخیر تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ام و همین تمرینات به من کمک کرده تا در شرایط خوبی به سر ببرم.

ملی پوش کرمانشاهی تکواندو ایران تصریح کرد: بدون تردید هیچ حریفی در مسابقات قهرمانی جهان ساده نخواهد بود اما با این حال فکر می کنم رقبای کره جنوبی، تایوان، اسپانیا، آمریکا، چین و ترکیه می توانند خطرناک تر از دیگر رقبا باشند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی خود در مسابقات بین المللی گرند اسلم که یک ماه پیش در کشور چین برگزار شد، افزود: حضور در این رقابت ها علاوه بر افزایش توان برای حضور در مسابقات مهمتر، باعث بیشتر شدن تجربه من و افزایش اعتماد به نفس برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی جهان شده است.

سلیمی تاکید کرد: با افزایش تمرکز و شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفانم امیدوارم بتوانم نتایج خوبی در مسابقات جهانی آذربایجان کسب و با مدال به کشورمان بازگردم.

آرین سلیمی از شانس خوبی برای کسب مدال برخوردار است

مهدی همتی رئیس هیات تکواندو کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: آرین سلیمی از شانس خوبی برای کسب مدال برخوردار است چرا که هم از انگیزه و هم از توان بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سلیمی یکی از با استعداد ترین تکواندو کاران کشورمان است، گفت: وی در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست مبارزات خوبی انجام دهد و با شایستگی به عنوان یکی از نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود.
 
همتی گفت: این تکواندو کار کرمانشاهی، ورزش تکواندو را از پایه شروع کرد و قدم به قدم جلو آمده و امروز به عنوان یکی از ورزشکاران برتر کشورمان در این رشته آماده حضوری قدرتمندانه در رقابتهای قهرمانی جهان است.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه تصریح کرد: آمادگی سلیمی خوشبختانه درحدی است که می توان وی  را شانس دار کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان دانست و مطمئن هستم اگر بتواند توانایی و مهارت خود را به نمایش بگذارد قادر است با مدال به کشور بازگردد.

وی افزود: سلیمی از هوش هیجانی بالایی برخوردار است و می تواند خیلی سریع نقاط ضعف و قدرت حریف خود را شناسایی و مطابق آن به رقابت بپردازد.

مسابقات تکواندو قهرمانی جهان روزهای هشتم تا چهاردهم خرداد برگزار می شود که آرین سلیمی ورزشکار کرمانشاهی روز چهارشنبه دهم خرداد باید به مصاف رقبا برود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.