stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 460731
  • 07 خرداد 1402 - 13:31
2

افزایش سقف مبادلات تجاری تعاونی‌های مرزنشین خوزستان

افزایش سقف مبادلات تجاری تعاونی‌های مرزنشین خوزستان
خوزستان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اقتصاد مرزی یکی از پایه‌های اقتصاد خوزستان است که باید نسبت به تقویت این بخش توجه جدی شود.
قلم | qalamna.ir :

اصغر رشنودی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: اقتصاد مرزی یکی از پایه‌های اقتصاد خوزستان است که باید نسبت به تقویت این بخش توجه جدی شود.

این مقام مسئول افزود: اقتصاد مرزی شامل سه بخش تعاونی، بازارچه‌ها و پایانه‌های صادراتی است و تعاونی‌های مرزنشین سالانه تا سقف ۱۵۰ دلار امکان انجام مبادلات ارزی داشتند گه این رقم در مناطق محروم ۳۰۰ دلار بود.

وی با اشاره به افزایش سقف مبادلات تجاری تعاونی‌های مرزنشین استان ادامه داد:خوشبختانه با اصلاحات انجام شده، اعضای تعاونی‌های مرزنشین، می‌توانند تا سقف ۳۰۰ دلار و در مناطق محروم تا ۶۰۰ دلار به مبادله و تجارت بپردازند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: ساماندهی میزان سهم مبادلات مرزی مرزنشینان مهمترین کمکی است که می‌توان به اقتصاد این حوزه انجام داد و در تلاش هستیم تا تعاونی‌های راکد و غیر فعال مرزی در استان را فعال کنیم. در این زمینه همچنین رونق بازارچه‌های مرزی برای فعال کردن این تعاونی‌ها در دستور کار قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.