stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 462163
  • 06 تیر 1402 - 19:25
0

پرونده سنگینی علیه آمریکا تهیه شده است

پرونده سنگینی علیه آمریکا تهیه شده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در حوزه تحریم‌ها پرونده سنگینی علیه آمریکا تهیه شده است.
محمد دهقان  با بیان اینکه در هر ماه سندی از جنایات آمریکا وجود دارد گفت: در تیر ماه دو حادثه رخ داده است که عامل هر دو آمریکا بوده است. جریان منافقین با پشتیبانی و حمایت آمریکا در سال‌های متمادی توانستند سرپا بمانند و آمریکایی‌ها منافقین را در دندان خود برای انجام جنایات نگه داشتند و بسیاری از جوانان را به شهادت رساندند.
 دهقان گفت: در مرداد ماه نیز خاطره کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ با جنایات آمریکا انجام گرفت و این نیز سندی دیگر برای جنایات آمریکا است. در ۸ شهریور نیز نخست وزیر ایران به شهادت رسید و همچنین در مهر ماه نیز شاهد آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران بودیم و مشاهده شد که آمریکا به صدام کمک کرد و صدام مزدور حماقت کرد و ۸ سال جنگ تحمیلی را علیه ایران ایجاد کرد.
وی با اشاره به حملات شیمیایی گفت: هزاران نفر از افراد و مردم بی‌گناه در حلبچه و خاک ایران کشته و مصدوم شدند و تعدادی از جانبازان شیمیایی ایرانی در هلند از شرکتی که بیش از ۵ هزار تن مواد شیمیایی در اختیار صدام گذاشته بود، شکایت کردند.دهقان با بیان اینکه ۱۳ آبان سند جنایات آمریکا است، گفت: آمریکایی‌ها از همان آغاز تلاش کردند نفوذی‌های خود را در حکومت جای دهند و از طریق خائنین جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه در کنار تمام این جنایات بحث تحریم‌ها نیز مطرح است، گفت: آمریکا چند دهه است که برای فشار آوردن به ایران از هیچ ابزاری کوتاهی نکرده و تحریم‌های بسیاری را علیه ایران اعمال کرده است. میلیون‌ها نفر در ایران با شدیدترین تحریم‌ها در معرض مشکلات فراوان قرار گرفتند و همان زمان بود که یکی از مسئولان آمریکا گفت اگر مردم ایران به دنبال خوردن غذا هستند باید به حرف ما گوش کنند.دهقان تصریح کرد: آمریکایی‌ها از هر وسیله نامشروعی برای رسیدن به هدف نامشروع خود استفاده کردند و به دنبال آن بودند تا با ایجاد فشار بر مردم حکومت را از هم ببرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.