stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 463736
  • 15 مرداد 1402 - 3:15
4

می‌خواهند ایران را به یک گورستان سراسری تبدیل کنند

می‌خواهند ایران را به یک گورستان سراسری تبدیل کنند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: عبدالرضا داوری «فعال رسانه‌ای اصولگرا» در واکنش به وعده «بهشت» شدن ایران توسط یک خانم سخنران هیاتی در توییتی نوشت: در ایران نام اغلب گورستان ها با واژه بهشت آغاز می شود مانند بهشت زهرا، بهشت رضا ، بهشت سکینه و بهشت احمدی و از آنجا که بنیاد گرایان هم تصمیم دارند ایران را به یک گورستان سراسری تبدیل کنند پس وعده بهشت شدن ایران در هشت سال آینده ذیل حکومت بنیادگرایان وعده ای درست است!

صدای روزنامه اصولگرا هم درآمد!
 روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: حلقه‌ای که می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند. حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد. این سیاهه را می‌توان ادامه داد اما در همین حد کفایت می‌کند، چون نگران دولتی هستیم که به آن امید داشته و امید داریم، چون حق دولت می‌دانیم از حصر این حلقه خارج شود.

دولت عجایب و غرایب!! 
روزنامه دولت، کسی که تا همین دیروز وزیرشان بود را ضایع کرد! و مدعی شد تنها شاخصه سجادی داشتن عکس با شورت ورزشی بود! در حالیکه از قضا او برخلاف اکثر وزرای این دولت، در حوزه خود «ورزش» کاملا تخصص و پیشینه قهرمانی ملی را در رزومه داشت.
روزنامه دولت نوشته است: حمید سجادی یکی از عجیب‌ترین وزیران ورزش و جوانان تاریخ ایران بود. وزیری که از روز اول تنها شاخصه برجسته‌اش داشتن عکس با شورت ورزشی بود. سجادی اما هر قابلیتی که نداشت، آنقدر خوش‌اقبال که در جلسه رأی اعتماد، نمایندگان به سبب رأی نیاوردن چند وزیر دیگر، به ناچار و با اکراه به او رأی دادند تا با یکی از کمترین آرای ممکن، وزیر ورزش و جوانان شود. او خوش‌اقبال بود که دولت گزینه مطرح دیگری در دست و بالش نداشت. حمید سجادی با حمایت برخی جریان‌های قدرت و البته اقبال بلندش به وزارت ورزش رسید اما کمترین استفاده‌ای از آن نکرد. بلکه اندک اعتبار باقی مانده خود در ورزش ایران را هم به باد داد.

حجت‌الاسلام فاضل میبدی: دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست
علم‌الهدی: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می‌رود.»
به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود، دین نیست. چیز دیگر است! ازپیامبر «ص» آموخته‌ایم که دین با فقر و کشور با ظلم ازبین میرود، اقای علم الهدی! یکبار به دامادت تشر بزن که چرا در کشور این گرانی و تورم بی‌سابقه ایجاد شد؟

تخلیه آری، تخریب نه! 
✍️احمد زیدآبادی
زندان رجایی‌شهر کرج تخلیه و تعطیل اعلام شد. از آنجا که این زندان در میان محلات مسکونی قرار گرفته و برخی زیرساخت‌های بهداشتی آن فرسوده شده است، تخلیه و تعطیلی آن منطقی به نظر می‌رسد. تخلیه اما نباید سبب تخریب این زندان شود. بندهای زندان رجایی‌شهر قابل بازسازی برای بازدید گردشگران و حتی ساخت نوعی هتل منحصر‌به‌فرد با جاذبه‌های خاص است.
بنابراین، پس از انتقال مالکیت زندان، استانداری البرز لازم است از تخریب زندان خودداری کرده و آن را برای حفظ و کاربری تازه به مزایده بگذارد.
من بیش از پنج سال از مدت محکومیت خود را در بندهای مختلف زندان رجایی‌شهر گذرانده‌ام و از آنجا مانند بسیاری از زندانیان دیگر خاطرات‌‌ بی‌شماری دارم. تخریب بندها و سلول‌ها، خاطرات ده‌ها هزار زندانی و خانواده‌های آنان را زیر آوار دفن خواهد کرد و این کاری است که نباید انجام شود.

روابط ما با عربستان بهتر که نمی شود، بدتر هم خواهد شد
ابوطالبی، مشاور سیاسی دولت روحانی: 
آقایانی که کشور را براساس ایدئولوژی پیش می‌برند پاسخ بدهند که بر مبنای کدام مبانی فکری‌شان یک دولت کافر و کمونیست باید ضامن روابط دو کشور مسلمان بشود. پس نظریه امت اسلامی چه شد؟
روابط ایران و عربستان باید عین دو برادر باشد اما به این شرط که خودمان ابتکار عمل را به دست داشته باشیم نه اینکه کشوری مثل چین ضامن رابطه‌ ما با عربستان باشد. همین مدت، پیش جلسه گذاشته‌اند که تئوری پردازی دموکراسی چینی را در ایران اموزش دهند. باورتان نمی‌شود چه اتفاقاتی دارد در این کشور می‌افتد. 
من الان پیش بینی می‌کنم روابط ما با عربستان بهتر که نمی‌شود بدتر هم می‌شود.

پاسخ نماینده مجلس اقلیت به درخواست رفراندوم در مورد حجاب!
* خضریان: «اصلا قطب‌بندی شکل نگرفته که نیاز به رفراندوم باشد، اقلیتی محض حرف از رفراندوم می‌زنند.»
💬 سایت اصلاحات‌نیوز در واکنش نوشته است: ببینید چه کسی از کلمه اقلیت استفاده می‌کند! علی خضریان! که با ۷۴۰ هزار رای در سال ۹۸ وارد مجلس شده است، یعنی فقط حدود ۷ درصد مردم تهران به وی رای دادند! بعد این فرد به خود حق می‌دهد به جای اکثریت مردم نظر دهد!

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.