stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464551
  • 04 شهریور 1402 - 17:33
4

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس در ایام اربعین حسینی

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس در ایام اربعین حسینی
خوزستان - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس در ایام اربعین حسینی است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ علی صالح صالحی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: دایره نظارت همگانی(۱۹۷) در ایام پیاده روی اربعین حسینی پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات، تقدیرات و درخواست‌های شما درباره عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان می‌باشد.

وی سامانه ۱۹۷ را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان فراجا و رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های آنان عنوان کرد و گفت: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان می گوید: مجموعه انتظامی خدمتگزار مردم است و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را برای خود افتخار تلقی کرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهد.

این مقام مسئول گفت: دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی خوزستان با شماره تلفن ۱۹۷ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نقطه نظر از عملکرد پلیس استان خوزستان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.