stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464609
  • 05 شهریور 1402 - 17:45
0

کشف محموله ۷۵۹ کیلوگرمی مواد مخدر در هندیجان

کشف محموله ۷۵۹ کیلوگرمی مواد مخدر در هندیجان
خوزستان - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از کشف محموله ۷۵۹ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان هندیجان واقع در جنوب استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رضا نجاتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان اظهار کرد: در عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج)، اداره کل اطلاعات خوزستان، منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران در ماهشهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خوزستان و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی استان و شهرستان هندیجان محموله ۷۵۹ کیلویی مواد مخدر در هندیجان کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتن این محموله را از افغانستان به خوزستان وارد کشور کنند عنوان کرد: این محموله قاچاق از مبدا حرکت، پیش از ورود به کشور زیر رصد اطلاعاتی قرار گرفت و نهایتا توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق شامل ۴۷۰ کیلوگرم حشیش، ۲۳۹ کیلوگرم شیشه و ۵۰ کیلوگرم هرویین است.

وی در پایان از اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: با رصد دقیق و کامل همه عوامل ذکر شده، توزیع و پخش این محموله در کشور و استان خوزستان ناکام ماند.

فردوس افشون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان نیز در باره جزییات این محموله کشف شده اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و با رصد اطلاعاتی اداره کل اطلاعات، نیروی دریایی سپاه و فراجای استان و شهرستان هندیجان شناسایی و پس از دستور قضایی، کشف و ضبط شد.

وی یادآورشد: تعدادی از متهمان پرونده متواری هستند که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان با بیان اینکه مواد مخدر می‌تواند زمینه‌ساز و عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم از جمله طلاق، سرقت، نزاع و قتل ‌باشد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک در این حوزه را به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.