stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465764
  • 04 مهر 1402 - 18:25
2

ذوالنوری:برجام را به خاطر ترامپ آتش زدم

ذوالنوری:برجام را به خاطر ترامپ آتش زدم
قلم | qalamna.ir :
 گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، که این روز‌ها مواضعش درباره برجام حاشیه ساز شده است، توضیحاتی درباره تغییر مواضعش از آتش زدن برجام تا حمایت از احیای برجام ارائه کرد.
خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری در اظهاراتش دلیل آتش زدن برجام در صحن مجلس را روایت کرده و به خبرنگاران می‌گوید؛ برخی می‌گویند چرا فردی مانند ذوالنوری که در گذشته با برجام مخالف بود و حتی آن را آتش زد، امروز می‌گوید خط مذاکرات برجامی را باید ادامه دهیم؟ اولاً مبنای کار بنده برای آتش زدن برجام این بود که ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری می‌گفت ما برجام را پاره می‌کنیم که در همان زمان مقام معظم رهبری فرمودند که اگر آن‌ها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می‌زنیم و از آنان جلوتریم و سخت‌تر از آنان اقدام می‌کنیم.
ذوالنوری گفت: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد، وظیفه ما چه بود؟ کوتاه می‌آمدیم، عکس العمل نشان نمی‌دادیم و از دشمن تشکر می‌کردیم؟ آیا باید مانند حسن روحانی موضع گیری می‌کردیم که گفته بود یک مزاحمی خارج شده یا آنکه آنان تا جایی که توانستند هزینه‌هایی از ما گرفتند و اکنون که باید به تعهدات خود عمل کنند، از برجام بیرون رفتند تا بیشتر ایجاد مزاحمت کنند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.