stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 465831
  • 06 مهر 1402 - 14:17
2

کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان پهپاد‌های ایران

کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان پهپاد‌های ایران
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده سابق سپاه پاسداران، گفت: با خودباوری بود که ما توانستیم در حوزه پهپادی به جایی برسیم که اکنون بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان ما محسوب شوند.
سردار محسن رضایی با حضور در شرکت طراحی و ساخت هواپیما‌های سبک وزارت دفاع، خطاب به کارکنان این شرکت، اظهار کرد: شما با روحیه توکل و اعتماد به نفس دوران دفاع مقدس کار‌های بزرگی در سطح جهانی و بین‌المللی انجام داده‌اید و ادامه‌دهنده راه مجاهدان دیروز برای حمایت از ایران و ملت هستید.
وی با یادآوری حملات دشمنان به ایران در طول ۴۰۰ سال گذشته، گفت: ایران در تمام این جنگ‌ها، همیشه شکست خورد و تنها در دوران جنگ تحمیلی توانست در مقابل اتحاد دو ابرقدرت شرق و غرب که تنها بر سر جنگ با ایران متحد شده بودند، ایستادگی کند.
رضایی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به جوانان خود توانست در تمام ۴۴ سال گذشته ایستادگی کند و شرایط سخت را پشت سر بگذارد. با خودباوری بود که ما توانستیم در حوزه پهپادی به جایی برسیم که اکنون بسیاری از کشور‌های توسعه‌یافته مشتریان ما محسوب شوند.
وی با اشاره به ارتباط صنعت دفاعی و بخش غیردفاعی، گفت: تجربه‌های کشور‌ها نشان داده می‌توان سرریز فناوری‌های دفاعی را به بخش خصوصی وارد و با بهره‌گیری از پیشرفت‌های صنعت دفاعی کاستی‌های حوزه غیردفاعی را برطرف کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.