stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465863
  • 07 مهر 1402 - 21:51
0

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین آلات در خوزستان

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین آلات در خوزستان
خوزستان - مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان گفت: ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره برای خرید ماشین آلات به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان اختصاص یافت.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی باوی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان به اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان برای خرید ماشین آلات اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون تعداد قابل توجهی ماشین آلات سبک و سنگین شامل؛ تراکتور، نیسان جک دار، حمل پسماند مکانیزه، بکهولودر، لودر، کامیونت کمپرسی، بیل مکانیکی، بالابر، تانکر آب از این محل برای دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان در کمیته وام استانی و ملی تصویب شده است

این مقام مسئول افزود: این اعتبار در ۲ مرحله شامل؛ ۶۲۹ میلیارد ریال بهمن ماه ۱۴۰۱ و یکهزار و ۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ به دهیاری‌های استان اختصاص یافته است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان اظهار کرد: مبلغ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ از این وام برای ۸۳ دهیاری و ۵ شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان مصوب شده و در حال تشکیل پرونده بانکی هستند.

او در پایان گفت: این اقدام گامی مهم برای خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری‌ها و ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاییان استان است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.