stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 469201
  • 04 آذر 1402 - 13:02
1

درمان‌محوری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فولاد خوزستان در بخش مسئولیت اجتماعی است

درمان‌محوری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فولاد خوزستان در بخش مسئولیت اجتماعی است
فولاد خوزستان طی ۴ سال پی‌در پی تندیس مسئولیت اجتماعی را به خود اختصاص داده است. درمان‌محوری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت در بخش مسئولیت اجتماعی است. ورزشگاهی در استان خوزستان افتتاح شده است که در کشور از نظر امکانات بی‌نظیر است.
قلم | qalamna.ir :

 فولاد خوزستان طی ۴ سال پی‌در پی تندیس مسئولیت اجتماعی را به خود اختصاص داده است. درمان‌محوری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت در بخش مسئولیت اجتماعی است.

ورزشگاهی در استان خوزستان افتتاح شده است که در کشور از نظر امکانات بی‌نظیر است. در بعد فرهنگی و ورزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی در استان خوزستان این باشگاه ورزشی دارد. همچنین در اشتغالزایی تاثیر مهمی داشته است. در روستاهای کم‌برخوردار کلینیک پزشکی احداث شده است که با یک مرکز محوری در این روستاها تبدیل شده است.

اصلاح جاده‌ای که در بین بومی‌ها به جاده مرگ معروف بود ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که هنوز هم اصلاحات ادامه دارد. طی ۲ سال اخیر ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های زیست محیطی در جهت توسعه فضای سبز، بحث پساب و بازچرخانی سرمایه‌گذاری شده است.

شرکت‌های صنعتی و فولادی با چالش‌های زیست محیطی از قبیل به روز نبودن تکنولوژی مواجه هستند. لذا باید در حوزه محیط‌ زیست باید هزینه‌هایی انجام شود. وضعیت گرد و غبار و ریزگردها و شرایط آب و هوایی خوزستان از جمله مشکلات ما در سطح استان است.

پروژه‌های زیست محیطی شرکت همراه با بهره‌برداری در حال انجام است که فرصت و تهدیدهایی به همراه دارد. هزار و ۸۰ نیرو در شرکت فولاد خوزستان در پی راه‌اندازی طرح‌های توسعه جذب شده است.

عدم رعایت حریم شهری از دیگر چالش‌های شرکت‌های قدمت‌دار است. در زمینه نوسازی تجهیزات ما با تحریم‌های بین‌المللی مواجه هستیم که در جهت نوسازی تجهیزات شرکت رایزنی‌هایی در حال انجام است.

ابر پروژه زیست محیطی توری فلزی با ۷۰ درشد پیشرفت فیزیکی در شرکت فولاد خوزستان انجام شده است. در دنیا ۳ کشور این پروژه را اجرا کرده‌اند که ۴۰ هکتار را پوشش می‌دهد. ارتفاع تورها ۲۸ متر است که در ارتفاع باعث بادشکنی می‌کنی و از سویی از انتشار غبار جلوگیری می‌کند و این پروژه بیش از ۸۵ درصد اثربخشی داشته از انتشار غبار جلوگیری می‌کند. علی‌رغم اینکه زمانی انرژی مزیت بود در حال حاضر برای شرکت‌های فولادی تبدیل به تهدید شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.