stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 470540
  • 06 بهمن 1402 - 14:15
2

حسن روحانی ممنوع‌التصویر می‌شود؟

حسن روحانی ممنوع‌التصویر می‌شود؟
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: با اعلام خبر رد صلاحیت روحانی، سرنوشت سیدمحمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد برای او نیز قابل تصور شده است.
اطلاعات آنلاین؛ رد صلاحیت رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری است، شاید داغ‌ترین خبر سیاسی سال باشد؛ خبری که قطعا انتخابات اسفند را هم تحت الشعاع قرار می‌دهد. با این همه برخی کارشناسان معتقدند، رد صلاحیت روحانی از زمان ثبت نام او کلید خورده است و نتیجه از همان زمان مشخص شده بود.
شاهد مدعا هم رفتار تلویزیون سیاست‌زده انحصارطلبی است که خط ردصلاحیت را از همان روز پس از ثبت‌نام یعنی آبان ماه رسانه‌ای کرد؛ اولین واکنش مجری سیاسی برنامه صبحگاهی شبکه سوم به ثبت‌نام روحانی بود؛ همان مجری مورد علاقه سعید جلیلی که همواره در دولت قبا و فعلی، منتقد سرسخت برجام بوده است.
مجری برنامه روی آنتن زنده به ورود حسن روحانی به میدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری واکنش تندی نشان داد و از شورای نگهبان خواست تا در مواجهه با وی به وظیفه اصلی خود خیلی درست عمل کند! یعنی دستور اتاق فکر خالص سازان برای تنگ کردن حلقه حضور مردم در انتخابات، روی آنتن زنده ظهور یافته است؛ خط و نشان برای شورای نگهبان در حالی که این اتفاق در چهل سال گذشته سابقه نداشته است!
آن برنامه اگرچه با واکنش اجباری و رسمی رئیس صداوسیما مواجه شد، اما خللی در پخش برنامه و حضور مجری مذکور در آنتن زنده صداوسیما ایجاد نکرد.
این اتفاق چندی قبل به شکل دیگری پیام حذف روحانی را تکرار کرد و با حذف تصاویر روحانی از فیلم بادیگارد هنگام پخش از تلویزیون، ادامه یافت، گویی خطوط اصلی عادی سازی «حذف روحانی» در صداوسیمای جبلی که به طور کامل در اختیار جبهه پایداری است، از زمان ثبت‌نام او طراحی و در حال اجرا بود.
حالا و با انتشار خبر ردصلاحیت روحانی، این شائبه پررنگ‌تر شده است که او هم به جرگه روسای جمهور سابق پیوسته باشد و از این به بعد در صداوسیما و احتمالا در رسانه‌ها ممنوع‌التصویر شود تا شاید صدای بلند تنها رئیس‌جمهور پیشین کشور که فعالیت مستمر رسانه‌ای داشت، نیز خاموش شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.