stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 470896
  • 16 بهمن 1402 - 14:15
0

رئیسی: ملت ایران توقف‌ناپذیر است

رئیسی: ملت ایران توقف‌ناپذیر است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت‌های کشور علی‌رغم تهدیدات به گونه‌ای پیش رفت که دشمن اقرار کرد تحریم‌ها جمهوری اسلامی را متوقف نخواهد کرد.
سیدابراهیم رئیسی در اجلاس ملی روایت پیشرفت با بیان این‌که « روسای کشورهای مختلف از پیشرفت کشور علی رغم محدودیت‌ها شگفت‌زده هستند» ادامه داد: پیشرفت‌های کشور علی‌رغم تهدیدات به گونه‌ای پیش رفته است که دشمن اقرار کرد تحریم‌ها جمهوری اسلامی را متوقف نخواهد کرد.
وی در خشی از سخنانش اظهار کرد: آن‌چه امام خمینی (ره) با اعتقاد، باور، توکل به خدا و اعتماد به نفس پرچمداری آن را انجام دادند، ایجاد یک تحول بود. امام خمینی (ره) به دنبال تحول بودند تا وضع موجود را به وضع‌مطلوب تبدیل کنند. امام (ره) به دنبال ایجاد کشوری مستقل، آزاد و جامعه‌ای برخوردار از علم بودند.ملت‌ها در همه‌ نقاط جهان از انقلاب‌اسلامی آموختند که ما می‌توانیم، آموختند که می‌توان آزادی‌خواهی، استقلال‌خواهی، حق‌خواهی و عدالت‌طلبی را خواستار شد و مطالبه کرد. آن‌چه در منطقه به نام بیداری‌اسلامی اتفاق افتاد، یک تحول عظیم بود برای مردم مسلمان در منطقه که بخواهند مسلمان زندگی کنند.یک بیداری در منطقه به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاد. امروز خیلی از روسای جمهور که وضعیت کشور و پارک‌های علم‌وفناوری ما را می‌بینند، تعجب می‌کنند که با این همه محدودیت چگونه ایران به این جایگاه رسیده است. پیشرفت‌های کشور به برکت حضور مردم، هدایت‌های رهبر انقلاب و به برکت اراده پولادین جوانان عزیز ایرانی است. بیان پیشرفت‌ها برای مردم امیدآفرین است، دشمن با امپراطوری رسانه‌ای و خبری خود به دنبال معکوس جلوه دادن نقاط ضعف و پیشرفت ماست.
وی با تاکید بر این‌که «اگر روایت درست از جنگ تحمیلی ما وجود نداشته باشد و این موضوع درست تحلیل و تبیین نشود، مسائل مختلفی به وجود می‌آورد» افزود: وقتی در زمان جنگ تحمیلی آتش‌بس شد، برخی‌ها شروع به ارائه تحلیل‌ها و گزارش‌های نادرست و روایت‌های غیرصادقانه کردند. دفاع مقدس یک حرکت عظیم بود که هرچه برای آن فیلم، مستند و سریال بسازیم و کتاب بنویسیم، باز هم ظرفیت دارد. در  دفاع مقدس، ملتی در مقابل کفر جهانی ایستاد؛ صدام نماد جریان استکباری بود که با انقلاب اسلامی به مقابله برخاست؛ همه دنیا با پول، سلاح و اطلاعاتی که به صدام می‌دادند در برابر ما ایستاده بودند.
رئیسی گفت:  آن‌چه مردم ما در انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ برای آزادی قدس و حمایت از فلسطین فریاد زدند، امروز به گفتمان همه دنیا شده است.  حقانیت این نگاه و موضع بر همه جهانیان روشن شده است. نسل جدید ما بدانند کجا بودیم، کجا هستیم و با هدف مهمی که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب‌اسلامی ترسیم کردند به کجا خواهیم رفت.
امروز  باید روایت‌گری درستی از پیشرفت‌های بسیاری که در کشور داشته و داریم صورت بگیرد. این روایت‌ها سبب می‌شود دشمنان ناامید شوند و دوستان امیدوار؛ اگر روایت نکنیم، روایت‌مان خواهند کرد؛ اگر روایت صادقانه از پیشرفت‌های کشور نشود، دیگران به نحوی روایت می‌کنند که با واقعیت فاصله بسیاری دارد. بیانیه‌ حکیمانه گام دوم را دقیق بخوانید، بیانیه گام دوم گزارش کاملی است از پیشرفت‌های کشور و ارائه واقعیت‌هایی از انقلاب شکوهمند اسلامی، همچنین ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات کشور
وی با بیان این‌که «ملت ایران متوقف نمی‌شود که دشمنان با ندادن ابزار و اِعمال تحریم‌ها در پی توقف ما هستند» ادامه داد: دشمن می‌خواست که ما نفت صادر نکنیم و رونق از تجارت این کشور برود، اما امروز ما کار خودمان را می‌کنیم، به طوری که تجارت ما در منطقه رکورد زده است.
رئیس‌جمهور گفت: همزمان در جنگ اراده‌ها و جنگ روایت‌ها هستیم. در جنگ اراده‌ها، اراده ملت ایران بر مستکبران پیروز شده و این پیروزی را باید روایت کرد تا آنها روایت نکنند؛ اگر روایت نکنیم، روایت می شویم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.