stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472294
  • 14 فروردین 1403 - 18:53
1

راهپیمایی روز قدس؛ طوفان خشم بزرگ آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی

راهپیمایی روز قدس؛ طوفان خشم بزرگ آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی

کاردار پیشین ایران در عربستان اظهار کرد: روز قدس امسال، روز طوفان خشم بزرگ افکار عمومی و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

روز جهانی قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نام‌گذاری کردند و از مسلمانان  وآزادی خواهان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و آزادی‌خواهان جهان مواجه شد چنان که در سال‌های اخیر  علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود چنان که براساس گزارش برخی از منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

روز قدس امسال با توجه به گذشت ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه باختری که به منجر به شهادت ۳۳ هزار نفر فلسطینی شده  از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیش‌بینی می‌شود راهپیمایی روز قدس در سال جاری با شکوه و عظمت بیشتر در کشورهای مختلف برگزار و در واقع به صحنه‌ای برای محکومیت و انزوای هرچه بیشتر رژیم اسراییل منجر شود.

«احمد دستمالچیان» در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با اهمیت و ویژگی‌های روز قدس سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: فلسفه وجود روز قدس تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی و یادآوری اشغالگری است که این رژیم انجام داده است.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته ساکنان اصلی سرزمین فلسطین را از وطن خود بیرون رانده و اموال و املاک آنها را غصب کرده است، اظهار کرد: این رژیم در طول این سال‌ها جنایت‌های زیادی را انجام داده که در طول تاریخ بی‌سابقه است و در روز قدس این جنایت‌ها از سوی افکار عمومی و آزادی‌خواهان جهان محکوم می‌شود.

این دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روز قدس، یک روز استراتژیک برای جهاد تبیین است، گفت: از زمانی که به دستور امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد سال به سال این حرکت گسترش پیدا کرده است و روشنگری‌ها در ارتباط با جنایت‌های رژیم صهیونیسیتی افزایش پیدا کرده است و امسال به دلیل شرایط خاصی که رژیم صهیونیستی به وجود آورده حتما ابعاد گسترده‌تری از ابراز خشم و نفرت مردم سراسر دنیا از رژیم صهیونیستی را در روز قدس شاهد خواهیم بود.

او  با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این سال‌ها تلاش کرده است که خود را به عنوان یک قربانی معرفی کند و بر اساس این موضوع فلسفه وجودی خود را تبیین کند، ادامه داد: اما این دفعه بخاطر جنایت‌های بزرگی که جهت جبران شکست خود در طوفان الاقصی انجام داده هزینه‌های زیادی را برای خود ایجاد کرده و موجی از خشم و نفرت در بین افکار عمومی جهان ایجاد کرده است.

 دستمالچیان در همین راستا افزود: بنابراین روز قدس امسال، روز طوفان خشم بزرگ از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان خواهد بود و افکار عمومی دنیا و آزادیخواهان به صورت گسترده جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.