stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472424
  • 18 فروردین 1403 - 3:15
1

خاورمیانه جدیدی به رهبری ایران شکل گرفت

خاورمیانه جدیدی به رهبری ایران شکل گرفت
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.
سردارسیدیحیی صفوی در راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج، گفت: پیام راهپیمایی میلیونی مردم با غیرت صد‌ها شهر ایران و مردم آزادی‌خواه ده‌ها کشور جهان، اجرای آتش بس فوری مصوبه شورای امنیت سازمان ملل و قطع کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطین و باز کردن مرز‌ها برای رساندن آب و غذا و دارو به جمعیت دو میلیونی گرسنه و مجروح غزه یک مطالبه فراگیر در روز جهانی قدس است.
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مردم حق طلب و شجاع ایران، گفتمانی قدرت بخش در حمایت از نیرو‌های جبهه مقاومت از شرق مدیترانه و شمال آفریقا تا دریای سرخ و خلیج فارس و غرب آسیا بلکه جهان اسلام است.
وی با اشاره به اقدامات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی پس از جنگ غزه یادآور شد: هم اکنون جبهه مقاومت و رزمندگان شجاع آن در لبنان، عراق، سوریه و یمن به حمایت از مظلومان فلسطین وارد صحنه نبرد غافلگیرانه و غیر منتظره‌ای علیه صهیونیست‌های جنایتکار و کودک کش شده‌اند.
صفوی با اشاره به تفاوت روز قدس امسال با سال‌های گذشته، گفت: روز قدس امسال در محیط منطقه‌ای و بین المللی نسبت به گذشته کاملا متفاوت برگزار می‌شود. اولین و مهم‌ترین آن غافلگیر شدن سیستم اطلاعاتی و نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی از شروع و تداوم عملیات طوفان الاقصی است. شکست طرح‌های ایجاد خاورمیانه بزرگ، طرح ابراهیم و آشکار کردن روابط با کشور‌های عربی و طراحی کریدور‌های ترانزیتی اقتصادی از امارات متحده عربی و عربستان تا رژیم صهیونیستی و مدیترانه از دیگر تفاوت‌هاست. رژیم صهیونیستی هم اکنون در طولانی‌ترین جنگ طی بیش از ۷۵ سال عمر ننگین اش بسر می‌برد. این جنگ بیش از ۱۸۰ روز یعنی ۶ ماه طول کشیده گفت: جنگ کنونی تبدیل به یک جنگ فرسایشی و ناامنی طولانی برای این رژیم جنایتکار و ارتش اشغالگران صهیونیست در این سرزمین شده است.
فرمانده اسبق سپاه پاسداران ادامه داد: این در شرایطی است که اهداف نتانیاهو نخست وزیر تروریست و کودک کش که گفته بود دو هدف اصلی اش نابودی جنبش حماس در غزه و آزادی گروگان‌ها است محقق نشده و در نتیجه راهبرد سیاسی نظامی این رژیم خونخوار، پلید و گرگ صفت شکست خورده است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.