stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 472451
  • 18 فروردین 1403 - 15:18
1

مردم خالص‌سازان را مجبور به اصلاح می‌کنند

مردم خالص‌سازان را مجبور به اصلاح می‌کنند
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: فکر می‌کنم در انتخابات آینده هم این مسیر نمی‌تواند آن طوری که خالص سازان پیش می‌گیرند پیش برود، حتما اصلاح خواهد شد، حتما حضور مردم آن‌ها را مجبور می‌کند روش‌شان را اصلاح کنند.
 

ایلنا،عبدالناصر همتی در پاسخ به این سوال که به نظر شما برای انتخابات سال آینده چه اقداماتی باید انجام دهیم تا سرمایه اجتماعی این بار با رغبت بیشتری پای صندوق رأی بیاید، گفت: راهش این است که ما بپذیریم تنها راه برای این که نظر اکثریت و نظر مردم حاکم شود تکیه به نهاد انتخابات است، نهاد انتخابات یک شرایط و لوازمی دارد اگر به این شرایط و لوازم توجه نکنیم، انتخابات بی‌خاصیت می‌‍شود.

رئیس سابق بانک مرکزی یادآور شد: کما این که با ارزیابی‌هایی که درباره صلاحیت افراد در انتخابات اخیر شده و عده کثیری را حذف کردند و یا پیش ثبت نام‌ها مانع بسیاری از ثبت‌نام‌ها شد، این‌‌ها نتایج خوبی برای کشور نداشت ولی با همه این احوال من معتقدم نباید از صندوق کناره‌گیری کرد و باید حضور داشت.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد که شرایط را اصلاح کنیم؛ من معتقدم راه ایجاد اعتدال در کشور باز هم صندوق است و ما فکر می‌کنیم در انتخابات آینده هم این مسیر نمی‌تواند آن طوری که خالص سازان پیش می‌گیرند پیش برود، حتما اصلاح خواهد شد، حتما حضور مردم آن‌ها را مجبور می‌کند روش‌شان را اصلاح کنند. 

همتی درباره پیش بینی‌اش از مجلس دوزادهم چیست، بیان کرد: با این رد صلاحیت هایی که شد من خیلی فرقی بین این مجلس (دوازدهم) و قبلی (یازدهم) نمی‌بینم ولی فکر می‌کنم یک گروهی ولو اندک اصلاح‌گر و توسعه گرا درونش باشد و برای همین شاید بهتر از مجلس قبلی باشد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.