stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 9 September , 2024
  • کد خبر : 479020
  • 19 شهریور 1403 - 14:17
0

بورس به مدار صعودی برگشت

بورس به مدار صعودی برگشت
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس تهران با ۷ رشد هزار و ۸۰۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۸۹۲ واحدی قرار گرفت؛ دماسنج بازار سهام پس از اینکه دو روز متوالی، نزولی بود مثبت شد و شاخص کل، نسبت به روز گذشته (یکشنبه) ۰.۳۷ درصد رشد کرد.

 

فرارو، شاخص هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در ارتفاع ۶۶۶ هزار و ۱۴۶ واحدی قرار گرفت.ارزش بازار سهام به ۶۸ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۴۸ هزار و ۵۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

 

گفتنی است، نماد‌های فولاد، شپنا، شبندر، حکشتی و خودرو بیشترین، تاثیر بر رشد و نماد‌های وغدیر و فملی، بیشترین، تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰۲ واحدی در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۵۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۱ همت و ۳۵۰ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۲۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۸۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.لازم به ذکر است، نماد‌های زاگرس، وسپهر، خاور، یمپنا و ساوه بیشترین، تاثیر بر رشد و نماد‌های کگهر و حسینا بیشترین، تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.