stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 53191
  • 21 فروردین 1399 - 17:09
0

محمودزاده: منتظر بسته پیشنهادی فیفا هستیم

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید که پیش بینی درباره اعمال تغییرات در قوانین نقل و انتقالاتی درست از آب در آمد.

قلم | qalamna.ir :

 خبرورزشی، فریبرز محمودزاده یک در اواخر اسفند پیش بینی کرده بود که فیفا درباره پنجره نقل و انتقالاتی دستورات جدید مدیریتی بدهد: احتمال هر اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده نیز وجود خواهد داشت، چون فصل‌ها دچار تغییر و تحویل شدند.
حالا امروز با اعلام تصمیم فیفا مبنی بر تغییر قوانین نقل و انتقالاتی مسئول کمیته برگزاری مسابقات معتقد است پیش بینی اش درست از آب درآمد: با توجه به اینکه فصل جاری رقابت‌های فوتبال در آسیا و جهان تغییر کرده و پایان مسابقات فصل جدید مشخص نیست، به تبع آن فصل آینده نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت، به همین دلیل فیفا به درستی از تغییر قوانین نقل و انتقالاتی نسبت به شروع و پایان آن خبر داد.
او افزود: نقل و انتقالات و سیستم جا به جایی معمولا از اواخر خرداد واوایل تیرماه آغاز می‌شود، اما با توجه به اینکه فصل جاری هنوز تمام نشده است شروع و پایان نقل و انتقالات تابستانی تغییر می‌کند. براساس قانون زمان نقل و انتقالات نباید بیشتر یا کمتر ۱۲ هفته باشد، اما این زمان نیز می‌تواند تغییر کرده و کم یا زیاد شود.
محمودزاده همچنین گفت: بازهم با توجه به تاکیداتی که داشتیم می‌گویم که نقل و انتقالات چیزی نیست که هر فدراسیون ملی برای خودش درباره آن تصمیم بگیرد و باید فیفا دستورالعمل بدهد و ما در این زمینه تابع فیفا و منتظر بسته پیشنهادی‌اش هستیم.
مسئول کمیته نقل و انتقالات درباره وضعیت قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها هم گفت: در قرارداد‌ها تاریخ ملاک نیست و فصل ملاک است. بازیکنان و باشگاه‌ها یک فصل باهم قرارداد دارند و تاخیر در زمان مسابقات خدشه‌ای به این موضوع وارد نمی‌کند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.