stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 11 October , 2024
  • کد خبر : 124299
  • 28 اردیبهشت 1399 - 12:35
2
سرپرست کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

تعداد ۵هزار فرزند در انتظار حامی

تعداد ۵هزار فرزند در انتظار حامی
سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 5 هزار فرزند تحت پوشش کمیته امداد هنوز حامی ندارند، اظهار داشت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان با همکاری مردم و خیران این کودکان نیز صاحب حامی شوند.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ۵ هزار فرزند تحت پوشش کمیته امداد هنوز حامی ندارند، اظهار داشت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان با همکاری مردم و خیران این کودکان نیز صاحب حامی شوند.

وی بیان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، ساز و کار مشارکت غیرحضوری از طریق پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و همچنین پیامک عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و سپس ارسال کد استان و شهرستان برای همشهریان عزیز فراهم شده است.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در کنار روش های غیرحضوری و الکترونیکی ۱۹۲ پایگاه ثبت نام حامی در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در ایام شهادت امام علی (ع) برپاست و در حاشیه مراسمات لیالی قدر نیز پایگاه‌های ثبت نام طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین فعال هستند.

تسنیم، شاید ندانیم که از دل کمک‌های کوچک نتایج بزرگی به دست می‌آید، کمک‌هایی که قطره قطره در کنار هم قرار می‌گیرد و به دریایی بدل می‌شود که می‌توان گوشه‌ای از نیازها را برطرف کرد، آن هم نیاز کودکانی که آینده‌ساز این مرز و بوم هستند. به راحتی نباید از کنار استعداد و توانایی این فرزندان عبور کرد. فرزندانی که نیاز به حامی دارند و سالها بعد خیلی از آنها خود به حامیانی با گذشت تبدیل می‌شوند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.