stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 131852
  • 14 خرداد 1399 - 0:51
1
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود/فعالیت رسمی مترو از روز شنبه

قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود/فعالیت رسمی مترو از روز شنبه
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود و پس از تعطیلات سه روزه، فعالیت رسمی خود از روز شنبه از سر خواهد گرفت.
قلم | qalamna.ir :

اوایل اسفند سال گذشته با افزایش بیماری کرونا و در راستای قطع زنجیره این بیماری، مترو اصفهان با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل شد.

حجت‌الله غلامی ، در حاشیه سی و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود و پس از تعطیلات سه روزه، فعالیت رسمی خود از روز شنبه از سر خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله داشتن ماسک و مراعات فاصله‌گذاری در ایستگاه‌ها و حتی درون مترو لازم است.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: همچنین طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به منظور کنترل بیشتر در هسته مرکزی شهر اعمال می‌شود.
وی ادامه داد: این ساعت به نحوی تنظیم شده است که کارمندان و صاحبان مشاغل برای رفتن به محل کار خود با مشکل مواجه نشوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت این روز و سالروز حماسه ۱۵ خرداد، شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه باز گلستان شهدای اصفهان و شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند، برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز برخی بازگشایی‌ها گفت: این بازگشایی‌ها به منزله پایان بیماری کرونا نیست و مردم مثل گذشته باید بر رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام داشته باشند زیرا برخی گزارش‌ها حاکیست میزان رعایت ملاحظات بهداشتی از ۸۰ درصد به زیر ۶۰ درصد رسیده و این یک زنگ هشدار است.
غلامی خاطرنشان کرد: بازگشایی مساجد صرفا برای اقامه نماز روزانه است و برگزاری سایر برنامه‌ها از جمله آیین‌های ترحیم و مانند آن در این مکان‌ها ممنوع است.
وی تاکید کرد: همانطوری که محدودیت‌ها رفع و بازگشایی‌ها آغاز می‌شود در صورت تشدید دوباره بیماری، این محدودیت‌ها دوباره بازخواهد گشت لذا مردم بشدت باید مراقبت‌های پیشگیرانه را رعایت کنند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.